Battle Royal spørgsmål [Spoilers]
Fra : René Schnoor

Dato : 09-08-03 21:10

Har lige set ovenstående absurde værk, og der var et par ting jeg kom til at
tænke på:

Da der kun er 3 overlevende tilbage, hører man fyren med hovedbåndet affyre
2 skud inde fra hovedkvarteret, og der står at de 2 andre er blevet dræbt.
Det er de så ikke finder man ud af senere (hovedbånds-fyren må have ladet
som om han skød dem for at narre hovedkvarteret) - men hvorfor kunne de ikke
checke det ved at måle pulsen i halsbåndene på de 2?

Og hvorfor havde læreren en vandpistol at true dem med? Og hvordan kunne han
rejse sig op og tage telefonen da han var gennemhullet?

René

Fra : Morbid Angel

Dato : 10-08-03 01:00

On Sat, 9 Aug 2003 22:10:28 +0200, "René Schnoor" <ingen@mail.tak.dk>
wrote:

> [...]
>
>Og hvorfor havde læreren en vandpistol at true dem med? Og hvordan kunne han
>rejse sig op og tage telefonen da han var gennemhullet?

Efter min hukommelse så var det at han med hovedbåndet, havde fundet
ud af, hvordan man hackede sensorene så de ikke kunne sladre og at han
faktisk var ude efter hævn, fordi hans kæreste døde i et Battel royal
spil.
At læreren kunne rejse sig op efter at han var gennemhullet var måske
symbolsk?

mvh

MA

/// Min DVD Samling so far.......
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel ///

Fra : René Schnoor

Dato : 10-08-03 13:29

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud af, hvordan man hackede sensorene så de ikke kunne sladre og at han
> faktisk var ude efter hævn, fordi hans kæreste døde i et Battel royal

Ah ok, synes bare de havde fået det til at virke igen noget med at hackerne
kun havde et vist tidsrum før systemet blev genoprettet.. 15 min(?) men de
sidste 3 må have nået det.

> At læreren kunne rejse sig op efter at han var gennemhullet var måske
> symbolsk?

Symbol på hvad?

René

Fra : Mathness

Dato : 11-08-03 12:04

On Sun, 10 Aug 2003 02:00:19 +0200, Morbid Angel wrote:

> [...]
> af, hvordan man hackede sensorene så de ikke kunne sladre og at han
> faktisk var ude efter hævn, fordi hans kæreste døde i et Battel royal

Han skød nu hende selv, han er med igen for at prøve at finde svaret på
hendes smil da hun døde.

--
Thomas Klietsch m a t h n e s s @ z 4 2 . d k

Only a Sofa-Wrestler would dare attack The Mighty FurNiTaur.

Fra : Jan Andersen

Dato : 10-08-03 10:24

wrote:

> [...]
>som om han skød dem for at narre hovedkvarteret) - men hvorfor kunne de ikke
>checke det ved at måle pulsen i halsbåndene på de 2?

Svjh så er "spilbestyrenes" kontrolpanel gået i stykker forinden, så
de kan ikke kontrollerer halsbåndene.

--
Jan

Remove 'FOS' from email address.

Fra : Mathness

Dato : 11-08-03 12:04

On Sat, 09 Aug 2003 22:10:28 +0200, René Schnoor wrote:

> Da der kun er 3 overlevende tilbage, hører man fyren med hovedbåndet
> affyre 2 skud inde fra hovedkvarteret, og der står at de 2 andre er
> blevet dræbt. Det er de så ikke finder man ud af senere

Der står ikke de er blevet dræbt, det ser ud til at computer systemet
stadig er nede da militær folkene vil ud og checke ligne.

> (hovedbånds-fyren må have ladet som om han skød dem for at narre
> hovedkvarteret) - men hvorfor kunne de ikke checke det ved at måle
> pulsen i halsbåndene på de 2?

Fordi han viste hvordan man kunne fuske med halsbåndene, bemærk den scene
hvor lærene bruger fjernbetjeningen på ham.

> Og hvorfor havde læreren en vandpistol at true dem med? Og hvordan kunne
> han rejse sig op og tage telefonen da han var gennemhullet?

Vandpistolen var måske fordi han kunne lugte at der var noget galt, og
han derfor ikke ville komme til at skyde pigen ved et uheld.

Måske han kunne rejse sig fordi han var meget pligt opfyldende? :)

Fra : René Schnoor

Dato : 11-08-03 22:34

"Mathness" <mathness@z42.NO.SPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Der står ikke de er blevet dræbt, det ser ud til at computer systemet
> stadig er nede da militær folkene vil ud og checke ligne.

Ok, den fangede jeg så ikke.

> Fordi han viste hvordan man kunne fuske med halsbåndene, bemærk den scene
> hvor lærene bruger fjernbetjeningen på ham.

Hmm de kunne godt have fortalt hvordan han fuskede..

Hehe