jeg får dennne medling i sof 2 : pb guid a~
Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 09-08-03 20:27

Hvad betyder det på dansk( mit engelsk er ikke godt). : pb guid auth unkn
jeg har en original sof 2 install:
Punkbuster er opdateret

det er et problem som er kommet inden for de sidste 3 uger og det er kun på
nogle server det sker.
håber i kan hjælpe mig.
Jeg har fundet dette på nettet , jeg har prøvet at slette denne fil og jeg
har en firwall i min topcom router , men det havede jeg også før problemet
opstod.
jeg køre xp pro dk , og firewallen i xp er slået fra. og jeg har norton
antivirus , men det havede jeg også før.
nogen som kender problemet ??

Why am I getting kicked for PB Guid Auth: UNKN?

The "PB GUID AUTH: UNKN" kicking means that your Game
client is not sending a valid cdkey to Raven's cdkey auth server.
Usually this is due to a problem with your cdkey entry.
Exit SoF2 and then use your Windows explorer program to
find the "base\mp" folder where SoF2 is installed on your system
and delete the file called sof2key. Launch SoF2 directly and before
you get to the game's main menu, it should ask you to enter your cdkey.
If this does not fix the problem, then perhaps there is some type of
firewall or
security software blocking your game's communication to Raven's cdkey auth
server.
Be sure that UDP port 20112 is open for clear communication if you have a
firewall
or some type of security software.

Søren

Fra : Ding-Dong

Dato : 09-08-03 20:49

Søren Jensen(9800) skrev i en meddelelse

[SNIP]

Jeg vil skrive i hovedtræk hvad du skal gøre og hvis der er andre der er
uenige i min oversættelse så skrive venligst det i mener er korrekt:c)
Der er også mulighed jeg bruger nogen lidt forlerte vendinger men jeg håber
meningen med bogstaverne er til at finde ud af.

'PB GUID AUTH: UNKN' betyder at dit spil ikke sender en gyldig
cdkey/produktnøgle til Raven's autorisations server. Det er normalt et
problem med din cdkey.
Gå ud af SoF2 og brug windows explorer til at finde mappen 'base\mp' hvor
SoF2 er installeret, slet filen som hedder: sof2key. Start Sof2 og før du
kommer til spillets hovedmenu, skulle du blive spurgt om at indtaste
cdkey'en.
Hvis dette ikke fungerer så er der mulighed at det er en firewall eller
andet sikkerheds software der blokerer for spillets kommunikation med
Raven's cdkey autorisations server.
Husk at UDB port 20112 skal være åben for kommunikation hvis du bruger
firewall eller anden sikkerheds software.

Det var det jeg umiddelbart fik ud af teksten.
Håber det hjalp:c)
Med hygsom hilsen

Ding-Dong
#105573864

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 09-08-03 21:39

> [...]
> firewall eller anden sikkerheds software.
>
> Det var det jeg umiddelbart fik ud af teksten.

jeg takker mange gange , men det løste ikke mit problem.
er der nogle forslag til hvad der ellers er galt ?

Søren

Fra : Gerner

Dato : 09-08-03 21:54

On Sat, 9 Aug 2003 22:38:36 +0200, "Søren Jensen\(9800\)" <yessa@jubiimail.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>jeg takker mange gange , men det løste ikke mit problem.
>er der nogle forslag til hvad der ellers er galt ?
>
>Søren

Hvorfor spørger folk om SOF i denne gruppe? Det er et f-p-s, med egen gruppe.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Ding-Dong

Dato : 10-08-03 08:11

Søren Jensen(9800) skrev i en meddelelse
> jeg takker mange gange , men det løste ikke mit problem.
> er der nogle forslag til hvad der ellers er galt ?

Lav et backup af din spillerprofil, afinstaller SoF2, genstart og installer
så SoF2 igen og smid backupprofilen ind igen. Det har løst lignende
problemer for mig før.

Ding-Dong

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 10-08-03 09:37

"Ding-Dong" <dingdong@noanalheroes.dk> skrev i en meddelelse

> Lav et backup af din spillerprofil, afinstaller SoF2, genstart og
installer
> så SoF2 igen og smid backupprofilen ind igen. Det har løst lignende
> problemer for mig før.

tak for svarene ,
men det var det første jeg prøvede, jeg tro det er min router der blokker.
jeg prøver at køre uden om .

Søren Jensen