Sukkersyge !!
Fra : *gavtyven*

Dato : 09-08-03 17:06

Hej
Kender i nogle sider omkring Sukkersyge ??
Og sider med opskrifter på god mad uden sukker ??

Venligst skriv DIREKTE til mig da jeg ikke tjekker her ret tit !!

trads@get2net.dk

--

Henrik Olesen
Randers

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 09-08-03 17:56

"*gavtyven*" <trads@pcFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Kender i nogle sider omkring Sukkersyge ??
> Og sider med opskrifter på god mad uden sukker ??

Prøv at spørg i dk.helbred
Og prøv at søg på www.google.com

Mvh. Lisbeth

Fra : Peter Westh

Dato : 10-08-03 11:32

Her er et par gode links:

http://www.diabetes.dk
http://care.diabetesjournals.org/ (se især
http://care.diabetesjournals.org/cgi/content/full/26/suppl_1/s51, der
opsummerer den aktuelle viden om diabeteskost)
http://diabeticgourmet.com/
http://www.mendosa.com/diabetes.htm

MVH

Peter