Stiplet linie omkring tekstlink
Fra : Janus Høi

Dato : 09-08-03 14:05

Hvordan fjernmer man den stiplede linie der er rundt om et link?
--
Janus

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 09-08-03 15:22

Janus Høi wrote:

> Hvordan fjernmer man den stiplede linie der er rundt om et link?

Hej Janus

Nej, lad vær med at fjern dem, de er der faktisk for en grund. Hvis du
fjernede dem ville det være umuligt at navigere rundt på siden uden mus.

For et par år siden fik jeg en museskade, hvor min albue var svulmede op
til dobbelt størrelse i et par uger. Min læge sagde at det var fordi jeg
brugte musen for meget og at jeg skulle bruge tastaturet noget mere.
I de uger fandt jeg ud af hvor vigtig den stiplede linie er omkring det
link der har fokus.
Jeg havde nemlig på en af mine egen sider fjernet den ved hjælp af noget
javascript som ved onfocus på link lavet en blur.

Så af bitter erfaring beder jeg dig om at lade den stiplede linie blive.

Hintzmann c",)

Fra : Janus Høi

Dato : 10-08-03 09:29

"Martin Hintzmann Andersen" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Så af bitter erfaring beder jeg dig om at lade den stiplede linie blive.

Det er muligt, men det besvarer ikke mit meget simple spørgsmål.
--
Janus

Fra : Torben Brandt

Dato : 10-08-03 10:17

Jooo, hvis man ser godt efter, skrev Martin:
> [...]

mvh Torben

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 10-08-03 21:42

Torben Brandt wrote:

> Jooo, hvis man ser godt efter, skrev Martin:

Som Martin hintede til, kan det skam lade sig gøre. Men du bør ikke
overhøre hans anmodning - det er faktisk drønirriterende, når
brugbarheden af et website nedsættes til fordel for ren æstetik.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard