Katolikker vil betale for børnesex
Fra : Søren Mosegaard

Dato : 09-08-03 10:36

Ledelsen af den katolske kirke i Boston, USA, tilbød i går at betale 55 mio.
dollar (ca. 350 mio. kr.) som kompensation for at bilægge adskillige
hundrede retssager, som er rejst mod kirken.
http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=346476/

forfatter
Søren Mosegaard
www.horrorcomix.com/danish.htm

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 09-08-03 11:22

"Søren Mosegaard" <soren_mosegaard@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> dollar (ca. 350 mio. kr.) som kompensation for at bilægge adskillige
> hundrede retssager, som er rejst mod kirken.

Det er vel det som på katolsk benevnes som avlat.

kjellemann

Fra : Vidal

Dato : 09-08-03 18:59

"Søren Mosegaard" <soren_mosegaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:bh2f8f$2c8v$1@news.cybercity.dk...

> hundrede retssager, som er rejst mod kirken.

Du er meget optaget af præster og pædofili. Tænker du
på at blive præst?

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

--
Hent biblen her - og læs den selv. Er Gud død - læs hvad Nietzsche mener.
Siger Darwin, vi nedstammer fra aberne? Siger den moderne fysik noget

Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-03 21:48

"Vidal" <vidal@worldonline.dk> wrote in message

> "Søren Mosegaard" <soren_mosegaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du er meget optaget af præster og pædofili. Tænker du
> på at blive præst?

Der er bestemt grund til at blande sig i urimelige tabuer og justitsmord.

Det er usikkert at noget barn er blevet krænket alvorligt af præster og at
man giver erstatning beviser ikke skyld - det har intet med aflad at gøre.

Iøvrigt er forskellen mellem katolikker og protestanter idag vendt om.

FK er mere gerningsretfærdig end katolikker er. Aflad var latterligt i år
1500 men idag er FK statsstøttet og bruger penge på farisæisk, skadeligt
arbejde for godhedsindustrien og håndhæver ikke den adskillelse af stat og
kirke som Jesus kræver med ordene om Giv Gud hvad Guds er og Kejseren hvad
Kejserens er.

Fra : slet WZDEU

Dato : 10-08-03 06:09

Bo Warming <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev:
> [...]

>blevet krænket alvorligt af præster og at
>man giver erstatning beviser ikke
>skyld - det har intet med aflad at gøre.

- er der forskelige grader af krænkelse?
er sovsen ikke lige lovlig tyk Bo,

- måske er det der er brug for Hårde Jesuiter,
der kan drive intern justits,
- måske det allerede er i gang,
man kan måske sige at både den katolske samt den protestantiske
kirke er ved at løbe ud i sandet

Adam
www.sitecenter.dk/faust

Fra : Vidal

Dato : 10-08-03 09:02

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> "Vidal" <vidal@worldonline.dk> wrote in message
> >

> Det er usikkert at noget barn er blevet krænket alvorligt af præster og at
> man giver erstatning beviser ikke skyld - det har intet med aflad at gøre.

Ja, det er jo mærkeligt nok, du og SM er fælles om
en stor optagethed af pædofili. Han er jo kendt for sin
samling af børneporno, og du er altid parat til at gå ind
og forsvare og bagatellisere den slags.

I deler jo andet og mere, hvis man ser på, hvorledes
I har manifesteret jer på usenet.

Måske der tegner sig en slags psykologisk profil her?

Weird.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : slet GSK1D

Dato : 10-08-03 09:39

--

Godag igen,

- nu er jeg nysgerrig:

hvem er SM?

med venlig hilsen,

Adam.
www.sitecenter.dk/faust

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-03 10:58

> [...]
> I deler jo andet og mere, hvis man ser på, hvorledes
> I har manifesteret jer på usenet.
> Måske der tegner sig en slags psykologisk profil her?

Ja biblen har gode løsninger på uomskårne, aparte BW&SM-typer.
De skal kanøfles med sværdet, siger den strenge Jahve.
Weird is not beautiful.!

Denne tråds titel kunne Goebbels ikke have gjort bedre, da han ladede op til
Krystalnat.
Katolikker har betalt en symbolsk gave uden at indrømme skyld .
Det gøres til ikke kun aflad og tilståelse -
- det gøres til, at de på systematisk vis er luderkunder, der med pavens
accept køber sig ulovlig børnesex.
Opfindsomheden er fantastisk, vedr dette emne.

Fra : Vidal

Dato : 10-08-03 17:39

> Ja biblen har gode løsninger på uomskårne, aparte BW&SM-typer.
> De skal kanøfles med sværdet, siger den strenge Jahve.

De stakkels aparte pædofile? Eller hvad mener du?

> Denne tråds titel kunne Goebbels ikke have gjort bedre, da han ladede op til
> Krystalnat.

Det må du tale med din ven Søren Mosegård om.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-03 20:35

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> De stakkels aparte pædofile? Eller hvad mener du?

SM og jeg er aparte ved at vi søger at se sagen fra to sider.

> Det må du tale med din ven Søren Mosegård om.

Hvorfor tror du at SM er min ven?

Fra : Vidal

Dato : 10-08-03 22:11

In news:p8xZa.66757$lb1.32333@fe11.atl2.webusenet.com,
Bo Warming <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> typed:

> SM og jeg er aparte ved at vi søger at se sagen fra to sider.

Pædofilisagen?

[>>> Denne tråds titel ]

> Hvorfor tror du at SM er min ven?

Du antydede et interessefælleskab mellem ham og dig,
og alle kan nok se lighederne mellem jer.
Så på den vis er I fæller. Derfra til at associere til venskab
er der så ikke langt. Men måske gik tankegangen for vidt.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-03 22:46

> In news:p8xZa.66757$lb1.32333@fe11.atl2.webusenet.com,
> Bo Warming <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> typed:

> Pædofilisagen?

Hvad mener SM og hvad tror du at jeg mener.
Jeg tvivler på at der er lighed.
> [...]
> Så på den vis er I fæller. Derfra til at associere til venskab
> er der så ikke langt. Men måske gik tankegangen for vidt.

Osse i den grad.
Er det mig der er skyld i at alle glemmer sandhed når jeg er på bane

Min viden om Søren Mosegaard er fra Anders Peter Johsen som i vinters truede
ham med "dummeflade" og der skete vist politianmeldelse for trusler og jeg
foreslog min ven Anders at trække sin volds-trusler tilbage - hvad der ikke
er hans stil.

Jeg støte på en af SM's bøger på biblioteket - en pompøs Gyldendal-udgivelse
som ikke sagde mig noget, men som jeg anmeldte halvnegativt på nettet
At han vinder over netbetjentene som er gennemført stalinistiske har jeg
sympati for.

Men venskab findes kun i din fantasi.
- meningsoverlap er vist små.
Hvis dine beviser-pr-association havde gnist af sandhedsværdi - hvad ville
der så være interessant ved det.
Jeg er glistrupist som hundredtusinder af danskere.
En Gyldendal forfatter er det næppe og han skriver i andres navne og virker
chikanøs - helt diametralt modsat min stil.

Fra : arc@na

Dato : 09-08-03 21:49

Læs selv: http://home25.inet.tele.dk/mosegaard/

arc@na