Lidt hjælp til Hulk.
Fra : Colzen

Dato : 09-08-03 10:17

Jeg er kommet til banen hvor man skal samle 2 kemikalier op til modgift,
ikke noget problem. Men hvor og hvordan skal man bruge dem?

Håber der sidder en venlig sjæl der kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

Mvh
Colzen

Fra : David Lebech

Dato : 09-08-03 10:42

"Colzen" <colzen@REMOVEcolzen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er kommet til banen hvor man skal samle 2 kemikalier op til modgift,
> ikke noget problem. Men hvor og hvordan skal man bruge dem?

Når du har samlet de to kemikalier op, skal du gå hele vejen tilbage til den
lift, du benyttede for at komme et niveau op. Den bringer dig op til et nyt
niveau, og derfra er det næsten bare ligeud, indtil du kommer til et stort
rum med en tank eller helikopter i midten. Det er i dette rum, at du skal
bruge kemikalierne... så vil jeg ikke afsløre mere :)

God fornøjelse!

Mvh
David Lebech