Spammail problemet bare vokser og vokser, ~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 09-08-03 07:34

Hej.
I hvilken fil på min PC gemmes de adresser jeg i Outlook 2002 tilføjer til
Junk Senders?
Jeg vil gerne tilføje en stor mængde adresser på én gang, men så vidt jeg
kan se kan man kun indlæse en adresse af gangen via Outlook?
Og så vil jeg gerne vide hvordan andre tackler problemet, men vel at
bemærke, uden at bruge trediepartsprogrammer?
Hvem har lavet den ultimative opsætning i Outlook?
Erik

Fra : nicolehh

Dato : 09-08-03 07:52

"Erik M. Nielsen" skrev d. 09-08-03 07:34 dette indlæg :
> [...]
> bemærke, uden at bruge trediepartsprogrammer?
> Hvem har lavet den ultimative opsætning i Outlook?

Hej Erik.

hvis du bruger TDC, kan du gå ind på deres HP og sætte deres spamfilter
til, det tager 3-5 min og så kan du ike længere modtage fra dem der er
registreret som spamsendere hos dem...

www.mail.tcdonline.dk

Der kan du også selv tilføje hvis du ikke kan finde dem alle på
listen...
du kan også tilføje witca-virus, som de ikke har fået med på listen
endnu...

Håber du kunne bruge svaret...

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 09-08-03 08:17

"nicolehh" <nicolehh.news@kandu.dk> wrote in message
> Hej Erik.
> Håber du kunne bruge svaret...

> http://www.kandu.dk/

Tak - men nej det kan jeg ikke!
Jeg spurgte specifikt om opsætning i Outlook og du svarer på noget helt
andet.
Erik

Fra : nicolehh

Dato : 09-08-03 08:35

"Erik M. Nielsen" skrev d. 09-08-03 08:17 dette indlæg :
> [...]
>
> Tak - men nej det kan jeg ikke!
> Jeg spurgte specifikt om opsætning i Outlook og du svarer på noget

Det var også bare et foreslag...
-sorry-

http://www.kandu.dk/

Fra : TBJ

Dato : 29-08-03 11:51

"Erik M. Nielsen" <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> skrev i en meddelelse
news1Za.622>
> Tak - men nej det kan jeg ikke!
> Jeg spurgte specifikt om opsætning i Outlook og du svarer på noget helt
> andet.
> Erik

Det var da et kedeligt svar du giver manden. Han tager sig tiden til at
komme med et alternativt løsningsforslag og så er du små-uforskammet!
Just my 5 cents!
Tommy

Fra : pre

Dato : 29-08-03 12:05

Det var såmænd også et "kedeligt" indlæg fra en Kandu bruger.
pre

Fra : pre

Dato : 09-08-03 08:34

Outlook har anvisning på hvordan man læser og redigerer listen over Junk
senders.
Som regel har de forskellige IT-udbydere filtre der fjerner den værste spam.
Det må være op til den enkelte at beskytte sig selv så godt som muligt og
der har fornylig været en del indlæg og henvisninger. Hvis du som vi andre
gerne vil være fri for indlæg fra Kandu folkene så brug et kill-filter.

Trediepartsprogrammer er tit meget effektive, ofte endda gratis. Se den
omfattende www.slipstick.com hvor al vejledning og alle supplementer til
Outlook er samlet.

Outlook i dag er resultatet af teknologisk udvikling og kampen mod de
kræfter der af mange forskellige grunde forsøger at genere/udnytte os andre.
pre