Office/Windows-problem
Fra : arc@na

Dato : 08-08-03 17:16

Jeg bruger det glimrende program Spywareblaster. Men når jeg starter
programmet op (det er et program, som skal køres en gang imellem, og som
ikke ligger resident) begynder install-programmet til MS Office 2000
Premium at "installere MS Office". Det samme gør sig gældende, hvis jeg vil
ind og hente updates via selve programmets shell.

Programmet kan godt bruges alligevel, jeg skal bare trykke "Annullér" en
fire-fem gange.

Jeg har desuden bemærket problemet ved enkelte andre programmer også. Og
det er ret irriterende.

Nogen bud på en løsning?

arc@na

Fra : pre

Dato : 09-08-03 18:36

Hvis ikke der kommer andre svar her i gruppen så er det nok af den simple
grund at der pt. ikke er andre spyblaster brugere der læser den.

Og det afgørende er at du ikke kan regne med at MS har indflydelse på dit
program. Det kan være en fejl installation, det kan være et program der
ikke er egnet til Windows - og al den slags får du meget bedre hjælp til hos
leverandøren/programmøren (For selvfølgelig er din PC både velpasset og
fejlfri)?
Måske adresserne herunder kan være brugbare i situationen.

Boca Raton Computer Society, handouts on e-mail, surfing the web, viruses,
general club information ... Spyware Downloads (see March tutorial):
SpyBlaster SpyBot Search & Destroy Virus Alerts ...
www.bobbalogh.com/brcssiggroup.html
Boca Bits for MAY.fm
File type:PDF - Download PDF Reader
.... on your computer (March tutorial). Also obtain free downloads of SpyBot
Search & Destroy and SpyBlaster. Color Laser Printers, From Page 9 them
before sending. The Minolta prints were excel- lent ...
www.brcs.org/brcspages/bocabits/bb05_03.pdf

pre

Fra : arc@na

Dato : 12-08-03 09:57

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> wrote in

> Hvis ikke der kommer andre svar her i gruppen så er det nok af den
> simple grund at der pt. ikke er andre spyblaster brugere der læser
> den.

Spørgsmålet drejer sig ikke om Spywareblaster, men om MSO's installer.

> [...]
> program der ikke er egnet til Windows - og al den slags får du meget
> bedre hjælp til hos leverandøren/programmøren (For selvfølgelig er din

Det ER beregnet til Windows, mange tak. Desuden har jeg i flere år
arbejdet som IT-supporter og webmaster (MCP), så jeg kan generelt godt
finde ud af at sætte min PC op.

Tak for ingenting...

arc@na

Fra : pre

Dato : 12-08-03 11:24

Tak for alle de oplysninger som burde ha´ været fremme fra starten.
Du burde vide at hvis der er problemer med MS installer så skal du et helt
andet sted hen.
Som bekendt påtager MS sig intet ansvar for hvad der sker med
trediepartsprogrammer.
Alligevel ville jeg foreslå at du gennemsøger både MS siden og KB artiklerne
for ordet SPY. Tilfældigt stødte jeg forleden på sætninger i den
forbindelse.

Nævnt for en ordens skyld, så er de svar du får fra en nyhedsgruppe, leveret
af brugere der ud fra deres bedste overbevisning prøver på at hjælpe tilmed
at løse dit problem - og fortsætter du i den stil du har brugt her, så vil
det nok være begrænset hvor mange der gider.

Fra : arc@na

Dato : 13-08-03 22:11

> hjælpe tilmed at løse dit problem - og fortsætter du i den stil du har
> brugt her, så vil det nok være begrænset hvor mange der gider.

Jeg har ikke særlig stor tålmodighed over for folk, som snakker ned til
mig. Lev med det, eller killfile mig.

arc@na