Er jeg den eneste?
Fra : Kent

Dato : 08-08-03 10:38

Hejsa

Er jeg den eneste, der indimellem kan finde på at skrue højt
op for lyden og så bare sidde og nyde og blive dybt imponeret
over introen til Battlefield 1942? Får næsten gåsehud.

Jeg har et rigtigt godt lydanlæg med subwoofer, så bassen
brager bare løs. For HELVEDE det lyder godt!!!!!!!

Er jeg mærkelig?

Kent

Fra : kr0oZe

Dato : 08-08-03 10:45

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har et rigtigt godt lydanlæg med subwoofer, så bassen
> brager bare løs. For HELVEDE det lyder godt!!!!!!!

Ikke lige introen, men især med en anti-aircraft gun er det
lækkert at sidde med altec lansing sæt og audigy 2 og så bare
høre brag upon brag. ;)

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Kim Andersen

Dato : 08-08-03 18:54

> [...]
>
> Jeg har et rigtigt godt lydanlæg med subwoofer, så bassen
> brager bare løs. For HELVEDE det lyder godt!!!!!!!

"Er jeg mærkelig?" - det er vi vel alle, der sidder her i sommer varmen og
høvler rundt, og pløkker løs på alt der bevæger sig.
M.V.H.
Kim Andersen
Alias - HomerSimpson(Denmark) )

Fra : MaRk

Dato : 10-08-03 00:30

> Jeg har et rigtigt godt lydanlæg med subwoofer, så bassen
> brager bare løs. For HELVEDE det lyder godt!!!!!!!

Og så fik du tinnitus, og så var det ikke sjovt mere

Jeg skruer ikke op....

Mvh
Mark