Mytravel Airways - musik i flyet.
Fra : Pedersen

Dato : 07-08-03 21:42

Hej.

Jeg har hørt at det ikke er alm. høretelefonstik der benyttes i mytravel
flyene hvorfor man ikke kan tage sine egen høretelefoner med men er tvunget
til at købe deres.

Er dette korekt ?

Og i så fald hvad er prisen ca. for sådan et sæt ?

Hvad vil de desuden servere på vores hjemtur kl. 23.00 om aftenen.. ?? Nat
mad... he he

Fra : John K

Dato : 07-08-03 21:57

"Pedersen" <t@t.de> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har hørt at det ikke er alm. høretelefonstik der benyttes i mytravel
> flyene hvorfor man ikke kan tage sine egen høretelefoner med men er

Alle de gange jeg har været ude at flyve, får man udleveret et sæt
hovedtelefoner til låns under flyveturen.

Mvh

John

Fra : Thomas

Dato : 07-08-03 22:02

Hej
Jeg var med i januar, der kostede det 25 kr. pr sæt

Jeg tror de servere rugbrød med pålæg.

/Thomas

Fra : Anita

Dato : 08-08-03 10:20

"Thomas" <t-hoerby@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg var med i januar, der kostede det 25 kr. pr sæt

Mine forældre har lige været afsted med MyTravel = 40 kr. pr. sæt
høretelefoner. Så glem da det musik for de par timer. Det ville jeg i hvert
fald gøre.

/Anita

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-08-03 16:40

Hej

"Pedersen" <t@t.de> wrote:

>Jeg har hørt at det ikke er alm. høretelefonstik der benyttes i mytravel
>flyene hvorfor man ikke kan tage sine egen høretelefoner med men er tvunget
>til at købe deres.

Ja, det er rigtigt, der benyttes et stik med 2 ben, noget lignende en
alm. stikkontakt. - Men til gengæld benyttes samme i alle de flytyper
der flyves med her fra Scandinavien, så hvis du blot een gang køber et
sæt, så blot ta' dem med næste gang du skal afsted, passer både hos SAS,
Sterling, MaerskAir, Mytravel, Spanair, osv.....

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Kristian

Dato : 08-08-03 17:27

Ole Rasmussen <newsfeed@melby-online.dk> wrote:
> [...]
>sæt, så blot ta' dem med næste gang du skal afsted, passer både hos SAS,
>Sterling, MaerskAir, Mytravel, Spanair, osv.....
------------------
Er der nogen der ved , om man kan købe et eller andet "omformer
stik" så man stadigvæk kan bruge sine egne høretelefoner ?
--------
Kristian

Fra : Pedersen

Dato : 08-08-03 19:08

Ok tak for det til alle. Er der nogle steder det er billigere at købe de
høretelefoner. F.eks. i lufthavns butikkerne eller andre steder ? Eller kan
man som kristian siger købe en omformer. ?

Mvh Tim

Fra : jo

Dato : 09-08-03 12:54

> Mvh Tim
> "Kristian" <stretch123@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> tvunget
SAS,
I nogle fly får man da udleveret er par "gratis"
jesper

Fra : Anette

Dato : 09-08-03 15:53

"jo" <hammerfest@spamget2net.dk> > > > >"Pedersen" <t@t.de> wrote:
> mytravel

> I nogle fly får man da udleveret er par "gratis"
> jesper

IKKE på charterflyvninger!

På rutefly bliver de samlet ind igen....

Anette

Fra : jo

Dato : 09-08-03 18:50

"Anette" <asidor@nospamemail.dk> skrev i en meddelelse

> IKKE på charterflyvninger!
Her får man jo heller ikke "gratis" drinks.;lol

> På rutefly bliver de samlet ind igen....
Ja det er rigtig, men er de egentlige "gratis"

Fra : Hanne

Dato : 13-08-03 07:50

> [...]
kan
> man som kristian siger købe en omformer. ?

Min datter har en "dims" med to ben, som hun altid tager med til sine egne
høretelefoner. Desværre kan vi ikke huske, hvor den er købt. Muligvis har
den været med som ekstraudstyr, men altså den findes og må også kunne købes!

Mvh
Hanne

Fra : Anita

Dato : 13-08-03 09:37

"Hanne" <hb@houe-olsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> høretelefoner. Desværre kan vi ikke huske, hvor den er købt. Muligvis har
> den været med som ekstraudstyr, men altså den findes og må også kunne

På min sidste rejse bestod høretelefonerne i flyet (Air France) netop af
helt almindelige høretelefoner og sådan en dims. Jeg overvejede vist at
beholde dimsen, men glemte det igen.

Venligst Anita

Fra : John Smidt

Dato : 10-08-03 21:12

Man får hvad man betaler for , når man rejser charter, ingen benplads, ingen
mad og drikkevare , ingen service, ingen hovedtlf. men det kan gå i europa ,
2-3 timers flyvnig men ikke til østen og andre fjernrejsemål.Køb du bare de
hovedtlf. en gang , du har jo fået en billig rejse.

JS

Fra : Hanne

Dato : 11-08-03 08:11

"John Smidt" <john@ssmmiiddtt.dk> skrev i en meddelelse
> Man får hvad man betaler for , når man rejser charter, ingen benplads,
ingen
> mad og drikkevare , ingen service, ingen hovedtlf. ........

Man får da mad!!

Venlig hilsen
Hanne

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 11-08-03 16:02

Hej

"Hanne" <hb@houe-olsen.dk> wrote:

>Man får da mad!!

Ikke alle steder mere ! - Flere af de store selskaber har indført at
hvis man køber en afbestillings/uspecificeret rejse, så er der heller
ikke mad med i prisen ! - Det kan dog købes for kr. 100,- ved
forudbestilling.

Det næste blir' nok ståpladser

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 13-08-03 18:47

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> wrote in message

> [...]
> hvis man køber en afbestillings/uspecificeret rejse, så er der heller
> ikke mad med i prisen ! - Det kan dog købes for kr. 100,- ved

Og så skal stewardesserne rende og checke passagerlisten, for at se hvem der
ikke skal have mad. Og hvad nu hvis folk bytter plads? Er det ikke lidt for
svært at administrere?

Jesper

Fra : Anette

Dato : 13-08-03 20:18

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk>

> [...]
der
> ikke skal have mad. Og hvad nu hvis folk bytter plads? Er det ikke lidt

Måske - men sådan foregår det altså . De har det med at placere uspec.
rejsende bag i flyet. Dem der bestiller mad foran dem der ikke skal have.

Anette

Fra : jo

Dato : 14-08-03 15:33

> [...]
>
> Måske - men sådan foregår det altså . De har det med at placere uspec.
> rejsende bag i flyet. Dem der bestiller mad foran dem der ikke skal have.
I sidste ende er de jo fordi vi ikke vil betale hvad det koster at rejse med
fly og få en ordentlig service. Jeg har fløjet med Go til stansted ved
london. Lavprisselskab ingen mad og en dyr togbillet fra stansted til london
som faktisk kostede det samme som flybilletten. Hvis man vil Ryanair ja så
skal man fra Sturup (for os Københavnere) og så betaler man kr.100 for
bussen tillufthavnen hver vej. Og hvis man skal til frankfurt så ligger den
lufthavn (hahn) godt og vel 150 km fra frankfurt. Det er blevet billigt at
flyve for somregel de flyver til nogle elendige lufthavne så det man sparer
i penge sætter man egntlig til i tid. Nej så hellere BA til f. eks. london
for ca kr. 1200 alt i alt , istedet for easy eller ryan air med elendig
service. De lægger enda ekstra kr. 50 oven i prisen hvis man betaler med
kreditkort på nettet hvad skulle man eller betale med?
jesper

Fra : Anita

Dato : 14-08-03 17:26

"jo" <hammerfest@spamget2net.dk> skrev
> [...]
london
> som faktisk kostede det samme som flybilletten.

Men det er nu rart at muligheden er der, for os studerende og andre der ikke
har r.... fuld af penge

Venligst Anita