Vietcong: Papa Oscar Whiskey
Fra : Kim

Dato : 07-08-03 14:02

Jeg er nået til banen Papa Oscar Whiskey hvor jeg skal befri en
fange, og helst lydløs, jeg har nu prøvet i flere ugen, men jeg eller
fangen bliver dræbt hver gan, somregel fangen da jeg ikke kan nå
at nakke alle VC inden de skyder ham, og da jeg har spurgt før, vil
jeg nu spørge om der ikke er en der ved hvor jeg kan DL denne
savegame for denne bane, for nu er min tålmodighed slut.
Jeg har søgt på Goggle men kan ikke finde et link der virker.
I kan også sende den til mig ( fjern SPAM )
Kan nogen hjælpe ?
Mvh Kim
kiomSPAM@kabelnettet.dk

Fra : Kim

Dato : 07-08-03 14:04

"Kim" <no@way.dk> skrev
> kiomSPAM@kabelnettet.dk

Ups virker ikke
Denne virker: kimoSPAM@kabelnettet.dk
Mvh Kim

Fra : Silver

Dato : 07-08-03 22:08

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har søgt på Goggle men kan ikke finde et link der virker.
> I kan også sende den til mig ( fjern SPAM )

Gør som jeg gjorde.

Gå ud over kanten af bjerget og lad dig trille ned til bunden, du mister det
meste af din energi men kan sagtens leve med det, snig dig hen til venstre
hvor der vil være et hul i hækken og du kan komme frem og kigge der, lig dig
ned og brug den lyddæmpede på de 2 vagter som er lige i nærheden af fangen
og patruljerer, når de er døde kan du snige dig hen til fangen og rejs dig
op i knælende position og han gør det samme, løb så tilbage til hullet i
hækken og så eller bare storm hen langs bjergsiden til du når dine venner
som vil eskortere dig og fangen op til hvor i kiggede ned på lejren og
helikopteren vil komme og hjælpe jer væk.

Sådan, det virkede i første hug.

Mvh
Silver

Fra : Kim

Dato : 08-08-03 17:13

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev
> [...]
> som vil eskortere dig og fangen op til hvor i kiggede ned på lejren og
> helikopteren vil komme og hjælpe jer væk.

Har jeg prøvet op til mange mange gange, jeg har i dagevis kikket
på de 2 vagter der går frem og tilbage, og hvis jeg nakker en af dem
med den lyddæmpede er der altid en af de andre der opdager det,
og nakker min ven der er fanget.
Kan du ikke sende det savegame til mig ?
Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 08-08-03 18:22

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev

> Gør som jeg gjorde.

Så virkede det

Den bane hvor man skal køre Jeeben med mandskab i er den på tid ?

Mvh Kim

Fra : Silver

Dato : 09-08-03 15:02

> "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev

> Så virkede det
>
> Den bane hvor man skal køre Jeeben med mandskab i er den på tid ?
>
> Mvh Kim

Mjaeh det mener jeg den næsten var, du skal ihvertfald lege rally kørsel
hehe. De bliver jo konstant beskudt oppe på basen så det gælder om at komme
derop i en fart såvidt jeg kan huske.

Mvh
Silver

Fra : Doc.

Dato : 23-08-03 19:22

hva.. Var der nogen som lå inde med et save game..

That would be nice..

Fra : Kim

Dato : 23-08-03 22:01

"Doc." <a@a.com> skrev i en meddelelse
> hva.. Var der nogen som lå inde med et save game..
>
> That would be nice..

Ja da...

mvh kim

Fra : Doc.