Skærme
Fijala 3554
IBM Thinkpad fluer i skærm
Fra : Nudellah®

Dato : 07-08-03 12:14

I disse varme dage kommer der mængder af Gnavpander eller Tordenfluer ind.
Der er nu to af dem der er flyttet ind i min skærm. Da skærmen er limet
sammen, er de ikke så lette at få ud. Er der en løsning på det problem, da
jeg er træt af at se på de små 'kommaer'.

--
..: Nudellah® :.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 07-08-03 12:54

"Nudellah®" <nudellah@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> er limet sammen, er de ikke så lette at få ud. Er der en løsning på
> det problem, da jeg er træt af at se på de små 'kommaer'.

D. 01.08.2003 startede en tråd med emnet:
En ægte "bug"

Det viste sig at Dell betragtede det som en fejl hvis der kunne komme dyr
ind i skærmen og den blev byttet, mon ike du kan gøre det samme?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Nudellah®

Dato : 07-08-03 15:30

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> wrote in

> D. 01.08.2003 startede en tråd med emnet:
> En ægte "bug"
>
> Det viste sig at Dell betragtede det som en fejl hvis der kunne komme dyr
> ind i skærmen og den blev byttet, mon ike du kan gøre det samme?

Har først meldt mig på gruppen i dag, så den havde jeg ikke set. Det kunne
man prøve, IBM skulle have en ok-garanti...

--
..: Nudellah® :.

Fra : cdjh

Dato : 23-11-03 15:47

"Nudellah®" skrev d. 07-08-03 12:14 dette indlæg :
> [...]
> sammen, er de ikke så lette at få ud. Er der en løsning på det
problem, da
> jeg er træt af at se på de små 'kommaer'.

Jeg har hørt at også IBM betragter det som en hardware fejl. Så tag og
ring til IBM

http://www.kandu.dk/

Fra : Kay

Dato : 25-11-03 13:15

I know it's awful, but cdjh wrote to everybody in dk.edb.hardware.skaerm
saying:

> Jeg har hørt at også IBM betragter det som en hardware fejl. Så tag og
> ring til IBM

Er det her vendingen "bedre sent end aldrig" kommer til sin ret?

Jeg vil på en nyhedsserver, der filtrerer "kandu.dk" fra.
--
Kay