amazon el. lign. ?
Fra : Ostekongen

Dato : 07-08-03 10:36

Hej NG.
Jeg fik får noget tid siden anbefalet et sted hvor de ikke
trækker VAT, ved online bog-køb.
Stedet hed noget med Streetsonline eller sådan
noget, men nu kan jeg ikke finde det mere.

Er her nogen der kender stedet og hjemmesiden,
eller et tilavarende sted.

Jeg leder efter bogen:

Introduction to Programming using SML
Michael R. Hansen and Hans Rischel
Addison-Wesley 1999
ISBN 0-201-39820-6

På forhånd tak..

--
Mvh_Ostekongen
ICQ:144551849

Fra : Jonathan Stein

Dato : 07-08-03 13:20

Ostekongen wrote:

> Jeg fik får noget tid siden anbefalet et sted hvor de ikke
> trækker VAT, ved online bog-køb.

England! Hvis butikken ikke sælger for meget til Danmark, gælder samme
regler (ingen moms), når de sender til Danmark.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Ostekongen

Dato : 07-08-03 15:17

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i en meddelelse

> England! Hvis butikken ikke sælger for meget til Danmark, gælder samme
> regler (ingen moms), når de sender til Danmark.

Ok, men hvad med et sted på nettet??

--
Mvh_Ostekongen
ICQ:144551849

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 07-08-03 22:10

In <bgtn14$5rp$1@sunsite.dk> "Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> writes:

>"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i en meddelelse

>Ok, men hvad med et sted på nettet??

http://noamazon.org/

Mvh
Martin

Fra : Ostekongen

Dato : 07-08-03 23:56

"Martin Moller Pedersen" <tusk@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> http://noamazon.org/
>
> Mvh
> Martin

Linket virker ikke.....??

--
Mvh_Ostekongen
ICQ:144551849

Fra : Rolf E. Thorup

Dato : 08-08-03 14:20

Ostekongen wrote:
> "Martin Moller Pedersen" <tusk@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Linket virker ikke.....??

Hehe.

Lidt abstraktion er påkrævet her i varmen...

Ovenstående skal læses som alle andre boghandlere end Amazon.

Thomas Saxtoft har foreslået bogpriser.dk, men tjek også pensum.dk hvor der
er adskillige brugte eksemplarer til salg af den bog du spurgte efter.

/Rolf

Fra : Morten

Dato : 08-08-03 14:44

Pointen er, at du skal finde en boghandel (indenfor EU) der endnu ikke
har eksporteret for over 250.000 (så vidt jeg husker) til danske
forbrugere. Så se om du kan finde en lille, "ukendt" boghandel.

Morten

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 08-08-03 19:56

In <bgulec$av2$1@sunsite.dk> "Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> writes:

>"Martin Moller Pedersen" <tusk@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

>samme

>Linket virker ikke.....??

http://www.noamazon.com/
virker.

/Martin

Fra : Thomas Saxtoft

Dato : 08-08-03 07:55

>Stedet hed noget med Streetsonline eller sådan
>noget, men nu kan jeg ikke finde det mere.
http://www.streetsonline.co.uk/, men de har ikke bøger længere.

Men ifølge www.bogpriser.dk er blackwell.co.uk billigst.

mvh

Thomas Saxtoft