SV650 uheld i søndags
Fra : RacingBabe

Dato : 04-04-01 08:47

Er der nogen der kender ham der styrtede/kørte ind i et træ på rastepladsen
på Fyn i søndags? Jeg regner med de var på vej til test under broen.

Hvordan har han det og var det mere alvorligt end det så ud til?

Med hilsen om god bedring til ham.

Jeanne Maria Fjorback
SV650S

Fra : Adam Christensen

Dato : 04-04-01 12:36

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> wrote in message
> Er der nogen der kender ham der styrtede/kørte ind i et træ på
rastepladsen
> på Fyn i søndags? Jeg regner med de var på vej til test under broen.

Hvordan h...... lykkes man med at køre ind i et træ på en rasteplads!??

--
Adam (målløs)

Fra : RacingBabe

Dato : 04-04-01 13:13

> Hvordan h...... lykkes man med at køre ind i et træ på en rasteplads!??
>
> --
> Adam (målløs)
-----------
Nu vil jeg jo helst ikke sige for meget, men det var vist resultatet af lidt
slalom og opvisningskørsel i oprejst stilling. Fyren kunne bare ikke huske
det bagefter da han besvimede efter styrtet. Derfor blev han også hentet af
en ambulance, da han blev ved med at spørge hvad der var sket, selvom vi
lige havde svaret ham på det.

Tanken var meget flad og dækslet sad mere i højre side end i midten. Den dag
kunne man mere smage bark end salt på hans MC. Ja den havde det ikke for
godt bagefter.

/ Jeanne, SV650S

Fra : Armand

Dato : 05-04-01 05:06

RacingBabe <jeanne@fjorback.dk> skrev i en

> Den dag kunne man mere smage bark end salt på hans MC.

GRILL

Forresten:
Blev i mandags mindet om at HC fra Vejle, blev kørt ihjel på vej hjem
fra Bakkens åbning sidste år - Der var lagt blomster på stedet, som jeg
ikke længere passerer så tit, men alligevel tilfældigt mandag morgen.

Lige en stille tanke til hans ære.

--
Armand.

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-04-01 06:14

> [...]
> fra Bakkens åbning sidste år - Der var lagt blomster på stedet, som jeg
> ikke længere passerer så tit, men alligevel tilfældigt mandag morgen.

Er der forrsten nogen der ved hvordan det går med ham der kørte galt på sin
Sv650S sidste år? Det var vist på en køretur sammen med Aalborgdrengene?
(Maybee Mads Lund ved noget?)

Håber selvfølgelig han er kommet på 2 hjul igen

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : RacingBabe

Dato : 05-04-01 09:50

> Med hilsen om god bedring til ham.
--------

Lidt nyt i sagen: MCén er nu kommet på operationsbordet hos CVP i Horsens.
Fyren havde ikke taget alvorligt skade, men han var selvfølgelig meget træt
af det

Tanken var som sagt meget flad og motoren havde sandsynligvis også fået et
skræl. Det er sq synd så´rn her på starten af sæsonen.

/ Jeanne Maria Fjorback, SV650S