www.nylivsstil.dk ??
Fra : Tina Jensen

Dato : 07-08-03 10:00

Hejsa ..

Er der nogle herinde som kender eller har erfaring med www.nylivsstil.dk ??

Hilsen Tina

Fra : Padmé Amidala

Dato : 07-08-03 11:27

"Tina Jensen" <tina@no-mail.dk> wrote in message
> Hejsa ..
>
> Er der nogle herinde som kender eller har erfaring med www.nylivsstil.dk
??

> Hilsen Tina

Hej Tina

Ikke personligt endnu, men har dog bogen liggende.. Min veninde gennemgik
det sidste år og nåede at tabe sig 8 kg på de 12 uger. Det fungerer som så
mange andre ting...at der er nogle fødevarer du ikke må spise og andre du
godt må spise...

VH
Padmé Amidala

Fra : Steen Kristiansen

Dato : 31-08-03 20:01

Hej Tina

Så lige dit indlæg selvom det er lidt "forældet)....hi
Kan fortælle dig det er et superkursus. Går der selv og har nu
tabt 43 kg siden nov. 2002 UDEN at sulte.
Min kone har tabt 25 kg og vores datter 30 kg.
Det er nu kun mig som mangler nogle kg. endnu.

Prøv at kigge på www.nylivsstil.dk under kostomlægning der kan
du følge mit vægttab (Steen fra Ryslinge)

Mvh
Steen

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 31-08-03 20:23

> Kan fortælle dig det er et superkursus. Går der selv og har nu
> tabt 43 kg siden nov. 2002 UDEN at sulte.
> Min kone har tabt 25 kg og vores datter 30 kg.
> Det er nu kun mig som mangler nogle kg. endnu.

Det er rigtigt godt gået.

Hjemmesiden siger ikke meget om principper - er det Omegastil, DDV-stil,
WW-stil eller noget helt fjerde?

Mvh Maria

Fra : Steen

Dato : 03-09-03 15:29

Hej Maria.

Kender ikke meget til forskellige principper, men det går ud på at spise anderledes, dvs
at man skal spise således at man holder sin forbrænding høj. Jo højere jo bedre.
Alle opskrifter er sammensat således at du får hvad du skal have af vitaminer og mine-
raler og hvad der ellers findes. Motion behøves ikke i forbindelse med vægttabet, selv-
om det selvfølgelig er en udmærket ting i al almidelighed.
Det væsentlige for mig er at jeg har fået et værktøj hvormed jeg kan styre min vægt også
den dag hvor jeg ikke længere skal tabe mig men blot vedligeholde vægten.
Hvis du har mulighed for det holder Birgit Kannegaar fra www.nylivsstil.dk foredrag
i Otteruphallen mandag d. 06.10.03 kl 19 over emnet motivation, principper, tips og
idéer. Jeg vil også være at finde der den aften for at sige et par ord om mine oplevelser
i forbindelse med mit vægttab.

Mvh
Steen