Renovering af cylinder
Fra : Carsten Engen

Dato : 06-08-03 21:15

Hej

Min kæreste´s Yamaha Passola begynde at lyde lidt underligt og satte ud et
par gange i dag, så jeg måtte til at prøve at få olie på fingerne igen (det
er min. 14 år siden jeg sidst har rodet med knallerter).

Det viste sig, at den ene stempel ring i en længde på ca. 1 cm. var smeltet
sammen med stemplet og der var kommet nogle riller i stemplet og desværre
også i cylinder væggen.

Hvad gør jeg nu ??????????

1) Kan det betale sig at få cylinderen renoveret/boret op/honet, og hvor kan
jeg få dette gjort i Aalborg eller omegn og hvad er prisen ?

2) Hvor kan jeg købe en ny/brugt og hvad er prisen ca. ?

Jeg håber, der er nogle der kan hjælpe, for de steder jeg handlede for ca.14
år siden findes ikke mere.

Hilsen Carsten

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 07-08-03 11:47

Carsten Engen wrote:
> Hvad gør jeg nu ??????????

Thansen og Protuna har begge reservedele til sådan en gammel hund...
priserne kan du tjekke på
www.thansen.dk
www.protuna.dk

Fra : j_an