Derbi Senda
Fra : Lasse Skyum

Dato : 06-08-03 19:14

Hej folkens,

Jeg har lige købt en brugt, men meget volholdt, Derbi Senda R. Jeg var oppe
på omkring 115km/t på speedo og så turde jeg sgu ikke køre hurtigere!

Anyway, den kører rigtig godt ved de høje omdrejninger men "prutter og
hakker" og trækker meget dårligt ved lidt lavere omdrejninger.

Er der nogle der kan komme med et forslag til at gøre noget ved dette? Det
er okay at den mister lidt effekt, for der er sgu rigeligt at give af
Måske bruge den originale udstødning uden plumben i stedet for
tunudstødning?

mvh,
Lasse

---

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-03 09:16

Det viste sig at være en alt for fed blanding i kaburatoren. En mindre dyse
og den originale udstødning fik den til at køre meget bedre, men tog måske
5-10km/t af toppen. Men hvordan H...... får man den til at gå ned i tomgang
når den slet ikke reagerer på tomgangsskruen?