Hvordan svares man på 20 mails på en gang.
Fra : John

Dato : 06-08-03 12:16

Jeg skriver jævnligt ud på en distributions liste med 200 medlemmer, typisk
svare 20 tilbage.

Disse 20 vil jeg gerne sende en mail. Hvordan?

Jeg skriver dem ind manuelt i modtager feltet i dag, men der må være en
smartere måde.

De står så pænt i min indbakke og venter på svar.

/John

PS Jeg bruger pt. Outlook fra MS Office 2000

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-03 12:20

John skrev:
> [...]
>
> De står så pænt i min indbakke og venter på svar.
>
> /John
>
> PS Jeg bruger pt. Outlook fra MS Office 2000

Det ved de meget mere om i:

Denne ng er til OE spg.

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : John

Dato : 06-08-03 12:48

"Gevaldi" <georg_valdi (at) hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det ved de meget mere om i:
>

> Denne ng er til OE spg.

??? Jeg sidder både med Outlook og Outlook Express - med 20 mail i min
indbakke, og skal sende dem et svar.
Svarene er send til mig personlig - på min email adresse - og ligger i min
indbox. Jeg er ikke interesseret i hvad andre produkter kan.
Jeg bruger MS på godt og ondt

Hvordan svare man på mange (fx 20) mails i indbakken, på en gang ?
/John

Fra : pre

Dato : 06-08-03 12:22

Brug grupper, kategorier eller distribution list.
pre

Fra : John

Dato : 06-08-03 12:52

Jeg har åbenbart formuleret mig uklogt. Lad os sige ....

Jeg fylder 50 år. 20 mennesker skriver og spørger efter min ønskeseddel.
Alle 20 mails ligger i indbakken i Outlook Express.

Hvordan sender jeg ønskeseddelen til alle 20 "smart".

/John

Fra : pre

Dato : 06-08-03 13:21

Klik de 20 personer ind i en gruppe - underordnet hvad den skal hedde. Det
varer måske 3-4 minutter.
Skriv ønskesedlen i en mail
Hvis du er smart, så sender du mailen til dig selv og i BC linien skriver du
navnet på gruppen. Så kan de forskellige ikke se hvem der får ønskesedlen.

Men du kan også skrive gruppenavnet som adresse. Det går også fint.

Fra : Calle.

Dato : 06-08-03 14:41

John wrote:
> [...]
> ønskeseddel. Alle 20 mails ligger i indbakken i Outlook Express.
>
> Hvordan sender jeg ønskeseddelen til alle 20 "smart".

tilføjer alle nave til en gruppe, og sender til den
--
Calle

Fra : John

Dato : 06-08-03 15:21

> tilføjer alle nave til en gruppe, og sender til den

Det er langt fra smart nok .

<Drøm> Åben indbakken, markere alle mails, der skal svares på , højreklikke
og vælge "Besvar alle". OE åbner en ny mail og indsætter alle email
adresserne fra de markerede emails i TO feltet. </drøm>

Fra : Calle.

Dato : 06-08-03 15:40

John wrote:

> [...]
> højreklikke og vælge "Besvar alle". OE åbner en ny mail og indsætter
> alle email adresserne fra de markerede emails i TO feltet. </drøm>

Ja men der er desværre ikke muligt i OE
--
Calle

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-03 15:40

John skrev:

> Det er langt fra smart nok .

Men eneste mulighed.

> <Drøm> Åben indbakken, markere alle mails, der skal svares på ,
> højreklikke og vælge "Besvar alle". OE åbner en ny mail og indsætter
> alle email adresserne fra de markerede emails i TO feltet. </drøm>

Ja, men drøm du bare videre :(

Fra : pre

Dato : 06-08-03 15:32

Vågn op. Det er højlys dag.

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 06-08-03 16:08

John skrev:

> <Drøm> Åben indbakken, markere alle mails, der skal svares på ,
> højreklikke og vælge "Besvar alle". OE åbner en ny mail og indsætter
> alle email adresserne fra de markerede emails i TO feltet. </drøm>

Skal alle 20 texter så medtages i besvarelsen? Eller har du drømt den
funktion ikke-aktiv?
Hvis du har alle 20 i kontaktpersoner, kan du gennemføre din drøm, Ny
post, tryk på Til og klik på de 20 navne med ctrl nede - du behøver
hverken h.klik eller Besvar, de springer lige ind i Til-feltet.
thomas

Fra : pre

Dato : 06-08-03 19:57

Mig uden forskel - men så var det dog nemmere at klikke dem ind i en gruppe.
Resultatet bli´r det samme.

Selvfølgelig kan man placere et så vigtigt spørgsmål i en ny stribe Ng´er.
Det kan aldrig udelukkes at der ude bag et gadekær sidder en med netop
drømmeløsningen.
pre

Fra : Palle Jensen

Dato : 06-08-03 20:44

pre wrote in news:3f314f7b$0$24626$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Mig uden forskel - men så var det dog nemmere at klikke dem ind
> i en gruppe. Resultatet bli´r det samme.

- Det er muligt du kommer til at føle dig forfulgt nu, men kunne du
lokkes til at kigge på:

> Selvfølgelig kan man placere et så vigtigt spørgsmål i en ny
> stribe Ng´er. Det kan aldrig udelukkes at der ude bag et gadekær
> sidder en med netop drømmeløsningen.

?? Hvad svarer du på her f.eks?

--
Palle Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-03 21:01

Palle Jensen skrev:

> - Det er muligt du kommer til at føle dig forfulgt nu, men kunne du
> lokkes til at kigge på:
>
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Du kan ikke forvente *professoren*
tager hensyn til netetiketten, han tror
han er hævet over os andre dødelige.

Han er af den formodning at bare han
holder sig til MS grupperne, ja så er
han *klogere end vi andre*, men
han er plonket herfra.

Fut etiketten

Fra : John

Dato : 07-08-03 13:01

"John" <nomail@nomail.ignore> skrev i en meddelelse
> [...]
> smartere måde.
>
> De står så pænt i min indbakke og venter på svar.

En kollega gav svaret. Indbox assistent.... ( Funktioner ->
meddelsesregler -> post -> Ny ->.....
Lav en regel "Svar med denne meddelse" og kør den på en mappe,
hvor du har lagt de emails du vil svare på.
/John