Siemens SL55 -> Hvordan får jeg det ind ig~
Fra : Trine K. Petersen [8~

Dato : 05-08-03 20:30

Hey

Jeg har lige været inde og få opdateret min SL55 her i dag, efter jeg havde
trykket på Formater under telefoninstillingerne (Explorer). Der skete nemlig
det, at ALT blev slettet, og ikke kun (som forventet) de personlige præg og
justeringer jeg havde lavet. Det vil sige, at både billeder, logoer,
billed-mapperne, ringetonerne og de forskellige mapper til disse er VÆK!

Dette kom ikke tilbage ved opdatering.

Mit spørgsmål er, hvad jeg kan gøre for, at få alle disse
standardindstillinger ind igen. Jeg har hverken datakabel eller infrarød,
men overvejer at anskaffe mig infrarød port, hvis dette kan løse problemet.
Gad vide om alle disse standard ting ligger på CD-rommen man får med i æsken
til telefonen??

I TeleCare sagde de, at den skulle sendes ind til Siemens for at få det ind
igen. TeleService vidste det ikke, og prøvede med en opdatering, som ikke
resulterede i det ønskede...desværre.

Nogen der ved noget? Hvordan får jeg disse standard ringetoner og billeder
ind igen??

Heeeeelp!!

Hilsen Trine