Gamle spil
Fra : jørgen

Dato : 05-08-03 20:15

Husker nogle Quest for fame

http://www.rockthisway.de/game_questforfame.htm

blev der ikke lavet andre spil der ligende dette og kan de evt findes i dag

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 05-08-03 21:46

jørgen wrote:
> Husker nogle Quest for fame
>
> http://www.rockthisway.de/game_questforfame.htm
>
> blev der ikke lavet andre spil der ligende dette og kan de evt findes i dag

Kender ikke spillet men hvis du finder navnet på noget der ligner kan du
måske finde det her:

http://gamlespil.dk

Mvh.
/Thomas

Fra : S. Sørensen

Dato : 05-08-03 23:08

"jørgen" <xxxchristiansen@has.dk> wrote in message
> Husker nogle Quest for fame
>
> http://www.rockthisway.de/game_questforfame.htm
>
> blev der ikke lavet andre spil der ligende dette og kan de evt findes i
dag

Hehe ikke alene husker jeg det, jeg har det også liggende someplace i
gemmerne...
nostalgi =)

Fra : Simon Nejmann

Dato : 06-08-03 11:27

Kig på http://www.the-underdogs.org/

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : jørgen

Dato : 06-08-03 11:40

ja nu gik spørgsmålet jo på om der ikke var andre spil som quest for fame
og så er det jo lidt svært at lede efter dem når man ikke kan huske hvad de
hed
iøverigt er quest for fame ikke at finde på http://www.the-underdogs.org/
og http://gamlespil.dk

Fra : S. Sørensen

Dato : 06-08-03 20:03

> [...]
> og så er det jo lidt svært at lede efter dem når man ikke kan huske hvad

Ville jo også være ret ligegyldigt da Quest For Fame kræver det "digital
plekter" der medfølger til original spillet.

Fra : jørgen

Dato : 06-08-03 20:29

Hmmm siden jeg omtaler dette spil "quest for fame" kunne det jo være jeg var
i besiddelse af denne plekter
som iøverigt ikke er nogen ting i retning af digital blot en kontakt der
slås sammen når man ryster den og en modstand til at registrerer om stikket
er sat i printersporten

så igen hvis man kunne finde de andre spil kunne den jo sikkert bruges
hertil

"S. Sørensen" <steinb[removethistogetavalidemail]@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:bgrjbv$fp2$1@news.net.uni-c.dk...