Nogen som kan programere php eller asp?
Fra : Lars Nielsen

Dato : 05-08-03 19:52

Hejsa.

Er der nogen her i gruppen, som vil være med til at lave en php eller asp
online divelog på dansk?

MVH Lars Nielsen

Fra : Søren Arnvig

Dato : 05-08-03 20:47

"Lars Nielsen" <nospam-ln@sky-diver.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Er der nogen her i gruppen, som vil være med til at lave en php eller asp
> online divelog på dansk?

Prøv at skrive lidt mere om hvad den skal kunne og hvorfor.

Søren Arnvig

Fra : Bernino Lind

Dato : 07-08-03 12:17

Ja, det kan og gør jeg.

Men der findes allerede flere gratis online log bøger på Internet. Søg på
online divelog f.eks. på google.

Bobler, Bernino Lind

Fra : Lars Nielsen

Dato : 07-08-03 19:30

"Bernino Lind" <lind@REMOVE.THIS.hlgroup.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det kan og gør jeg.
>
> Men der findes allerede flere gratis online log bøger på Internet. Søg på
> online divelog f.eks. på google.
>
> Bobler, Bernino Lind

Ja det ved jeg. Men ingen af dem er danske.

Fra : kim isaksen

Dato : 14-08-03 17:37

Mere info. Ville være rart.

Er det commercielt eller bare fun.

Jeg har rodet med at grabbe data fra SUUNTO og præsentere det i webform
(svg).
Så egentligt er jeg halvt i gang med et lignende projekt. Men det er som så
mange andre projekter "gået lidt i stå" :)

iM