Skærme
Fijala 3554
ATT : Dr. Ralph og andre ;0)
Fra : R

Dato : 05-08-03 19:44

Kan i fortælle noget godt/skidt om denne skærm ???

HP 20" TFT Fladskærm.

Model: L2025, carbon silver

Mere info:
http://h18004.www1.hp.com/products/monitors/performance/l2025.html

<><><><><><><><><><><><><>
Hilsen
Rasser
ICQ 6943693
Ps. Fjern FJERN fra mail.
<><><><><><><><><><><><><>

Fra : Dr.Ralph

Dato : 05-08-03 20:30

> Kan i fortælle noget godt/skidt om denne skærm ???
>
> HP 20" TFT Fladskærm.
>
> Model: L2025, carbon silver

Desværre kan jeg ikke huske, at jeg nogensinde i min roden på nettet har
stødt på nogen, der har købt denne skærm - så nej - jeg ved INTET om den.

Men - et rent gæt fra min side - og det er et rent gæt - så lyder specs som
om der er tale om en TFT skærm med et IPS panel - og så er den god - men
ved det ikke.
Skal du vide dette konkret, så skal du have fat i en tekniker hos HP - en
sælger vil ikke ane det - medmindre han er skærmfreak ved et tilfælde.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Esben

Dato : 05-08-03 22:51

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse

> Men - et rent gæt fra min side - og det er et rent gæt - så lyder specs
som
> om der er tale om en TFT skærm med et IPS panel - og så er den god - men
> ved det ikke.

Det Er et IPS panel, og det er en rar skærm. Jeg har arbejdet ved en i et
par måneder, men jeg har desværre ikke haft mulighed for at sammenligne den
med tilsvarende skærme - men det er klart den bedste skærm jeg har oplevet.

--
Esben