3510i "Omstilling er aktiv" ???
Fra : Jan

Dato : 05-08-03 18:01

Når jeg på min Nokia 3510i ringer op til mobilsvareren
(TDC tlf.nr. 23121212), så fremkommer meddelelsen
"Bemærk, omstilling er aktiv" på telefonens display.

Hvad menes med det, og har det nogen væsentlig betydning ?

Jan

Fra : JMo.

Dato : 05-08-03 18:03

"Jan" <janelne@"no_spam"mail.tele.dk> wrote in

> Når jeg på min Nokia 3510i ringer op til mobilsvareren
> (TDC tlf.nr. 23121212), så fremkommer meddelelsen
> "Bemærk, omstilling er aktiv" på telefonens display.
>
> Hvad menes med det, og har det nogen væsentlig betydning ?

Det betyder at omstilling ved optaget er aktiveret. Dvs. hvis nogle ringer
til dig mens du er optaget, bliver de sendt til din telefonsvarer, i stedet
for at "banke-på" funktionen bliver aktiveret.

Fra : Runman.dk

Dato : 05-08-03 19:11

Du kan gå ind i menu'en Omstilling , der har du mulighed for at
Vælge : Annuller alle omstillinger !!!!!

Runman.dk

Fra : JMo.

Dato : 05-08-03 19:41

"Runman.dk" <runman@mail.dk> wrote in

> Du kan gå ind i menu'en Omstilling , der har du mulighed for at
> Vælge : Annuller alle omstillinger !!!!!

Ehh, jow - men er det ikke federe kun at annullere de omstillinger man ikke
ønsker? Personligt er jeg da i hvert fald glad for at opkald ryger til min
telefonsvarer når min fon er slukket - mens jeg bruger banke-på når jeg er
optaget.

Fra : Kasper

Dato : 06-08-03 08:02

"JMo." <ns_sf010@mohr.cx> wrote in message news:<Xns93CED2542BF13JMoUsenetPost@212.54.64.149>...
> [...]
> telefonsvarer når min fon er slukket - mens jeg bruger banke-på når jeg er

Så må du jo aktivere dem du vil have en for en bagefter.
Alternativt kan du jo checke status på dem enkeltvis og ændre dem hvis du vil.

Mvh Kasper

Fra : JMo.

Dato : 06-08-03 22:36

kana@tiscali.dk (Kasper) wrote in

> Så må du jo aktivere dem du vil have en for en bagefter.

Hvilket jo er fjollet: Hvorfor annulere alle viderestillinger, for derefter
at re-aktivere dem man ønsker at bruge.

> Alternativt kan du jo checke status på dem enkeltvis og ændre dem hvis
> du vil.

Måske var det det jeg fiskede lidt efter?

Fra : Kasper

Dato : 07-08-03 07:49

> Hvilket jo er fjollet: Hvorfor annulere alle viderestillinger, for derefter
> at re-aktivere dem man ønsker at bruge.

Så slipper man for at checke status... for man VED at alle er
annuleret, men altså: Smag og behag...

BID så

Tror ikke vi kan blive rigtig uenige.
Mvh Kasper

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 05-08-03 20:10

On Tue, 5 Aug 2003 17:03:07 +0000 (UTC), "JMo." <ns_sf010@mohr.cx>
wrote:

> [...]
>til dig mens du er optaget, bliver de sendt til din telefonsvarer, i stedet
>for at "banke-på" funktionen bliver aktiveret.

Selvom at min fon skriver det så virker min banke-på altså stadigvæk
Flemming Jacobsen

Fra : Kasper

Dato : 07-08-03 07:59

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in message news:<g800jvsbvca3ivudkm1gbrrbs5lvnf4nc0@4ax.com>...

> Selvom at min fon skriver det så virker min banke-på altså stadigvæk

Hvis din 'Omstil ved intet svar' f.eks. er sat til aktiv med 30
sekunders forsinkelse så vil du få beskeden 'Bemærk! Omstilling er
aktiv' når du ringer op fordi du har en aktiv omstilling. Banke-på vil
OGSÅ virke fordi omstillingen først aktiveres efter 30 sek.

Derfor
Mvh Kasper

Fra : Kasper

Dato : 06-08-03 08:01

"JMo." <ns_sf010@mohr.cx> wrote in message news:<Xns93CEC1CEB32C8JMoUsenetPost@212.54.64.149>...
> [...]
> til dig mens du er optaget, bliver de sendt til din telefonsvarer, i stedet
> for at "banke-på" funktionen bliver aktiveret.

Kun næsten. Man kan have omstilling med 5-30 sek. forsinkelse.
Så vil banke-på funktionen OG omstillingsfunktionen være aktive.

Mvh Kasper