Tv-out på 9700
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-03 13:09

Hej.
Jeg har planer om at lege lidt med min tv-out udgang på mit club3d 9700, men
ville lige høre om der er noget jeg skal være særlig opmærksom på?
Hvilket program ville I foreslå jeg bruger? Svjv er Tv-tool kun til nvidia
baserede kort, oder was?

Al information modtages med stor glæde!

Fra : Jakob M

Dato : 05-08-03 13:23

> [...]
> ville lige høre om der er noget jeg skal være særlig opmærksom på?
> Hvilket program ville I foreslå jeg bruger? Svjv er Tv-tool kun til nvidia

Installer nyeste driver og kontrolpanel så er du kørende. Du har ikke brug
for TV-tool, da man lave alle justeringerne fra kontrolpanelet. Der er
rigtig mange indstillingsmuligheder, prøv dig lidt frem, og er der noget
konkret der driller, kan du altid prøve at høre herinde.

Mvh
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-03 13:56

> [...]
> rigtig mange indstillingsmuligheder, prøv dig lidt frem, og er der noget
> konkret der driller, kan du altid prøve at høre herinde.

Jeps! Så kom det første problem... :
Hvilke kabler skal jeg bruge? Der fulgte 2 forskellige med i pakken da jeg
købte kortet:
Et kabel med sort stik i hver ende med 4 ben + et fladt ben (S-video)
Og et kabel med gult stik(ét rundt ben med kappe om) i den ene ende, og sort
stik i den anden ende(med mange små pins og et fladt ben; passer præcist ind
i gfx-kortets tvout udgang)

Mit spørgsmål er så, om jeg skal bruge det stik der kun har 4 ben i hver
ende, og som derfor ikke udfylder alle 'hulderne' i gfx-kortets udgang,
eller skal jeg have fat i et helt andet stik?

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-03 15:15

Okay... det er ligemeget nu
Jeg har fået det til at virke... og det er bare meeeeega cooooll!!!!!