Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Billigste GAP kompatible
Fra : Søren

Dato : 05-08-03 09:28

Hej gruppe.

Jeg har i forvejen en Panasonic 725 trådløs telefon, men vil nu i
forbindelse med flytning til hus anskaffe mig endnu en trådløs telefon til
soveværelset.

Som jeg forstår tingene burde det være nok at telefonen et GAP kompatibel.
Så vil den vel kunne "sende/modtage" fra Panasonic'ens base eller hvad ?

Hvis det er rigtigt, hvilken telefon er så et billig valg (Når man lige har
købt hus er der nok at bruge pengene til i forvejen)

På forhånd tak
/Søren

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 05-08-03 12:51

Søren> Hej gruppe.
Søren> Jeg har i forvejen en Panasonic 725 trådløs telefon, men vil nu i
Søren> forbindelse med flytning til hus anskaffe mig endnu en trådløs telefon til
Søren> soveværelset.

Søren> Som jeg forstår tingene burde det være nok at telefonen et GAP kompatibel.
Søren> Så vil den vel kunne "sende/modtage" fra Panasonic'ens base eller hvad ?

Søren> Hvis det er rigtigt, hvilken telefon er så et billig valg (Når man lige har
Søren> købt hus er der nok at bruge pengene til i forvejen)

Jeg så en i Aldi til ca 3-400 kr.
Mentro har en masse på tilbud for tiden.

Du behøver ikke at købe en telefon, man kan godt købe et håndsæt med oplader,
men det er ikke sikkert at det er billigere.

--
Niels Elgaard Larsen
email: elgaard@diku.dk <URL:http://www.agol.dk/elgaard>