opsætning af outlook
Fra : Ivan

Dato : 05-08-03 08:15

Det er lykkedes mig at rode med min opsætning af outlook. Jeg har nu en
folder list med outlook today og indhold (hvor min adresseliste er, men hvor
min mail ikke havner i inboxen) og en med min mailservers navn og indhold
(hvor mail havner, men ingen adresseliste).
Jeg vil dybest set have det hele til at komme ind i inbox under outlook
today, da det er her jeg starter op i outlook. Er der nogen der ved hvordan
man gør det?

At fjerne mailserveren og installere den igen er prøvet.
'Deliver new email to following location:' er sat til: 'personal folder'
(det er iøvrigt eneste
valgmulighed).

Mvh Ivan

-
Ivan Vogelius
Dept. of Physics and Astronomy
Office: 520-621
University of Aarhus
Ny Munkegade
8000 Aarhus C
Denmark

Phone: (+45) 89423667
Cellular: (+45) 51538834

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-03 09:45

Ivan skrev:
> -
> Ivan Vogelius
> Dept. of Physics and Astronomy
> Office: 520-621
> University of Aarhus
> Ny Munkegade
> 8000 Aarhus C
> Denmark
>
> Phone: (+45) 89423667
> Cellular: (+45) 51538834

Har du overset denne vedr. din signatur:

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Lene

Dato : 06-08-03 17:31

"Gevaldi" <georg_valdi (at) hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du overset denne vedr. din signatur:

Gevaldi, det forekommer mig at du stort set kun kan komme med
ikke-konstruktive små-irriterende irettesættelser til folks indlæg. Ja,
reglerne på usenet skal naturligvis overholdes, men det lader til at dit
primære bidrag til gruppen, er at holde folk i øerne, og det er lidt
ynkeligt i mine øjne? - Jeg mindes iøvrigt at huske dit navn for et par år
tilbage, hvor jeg også fra tid til anden kiggede forbi denne gruppe, dengang
var du ligeså belastende, kan det ikke passe at det også var dig? - eller
var det måske i en anden gruppe? Er du ligeså irriterende IRL?

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-03 21:23

Lene skrev:
> [...]
> ikke-konstruktive små-irriterende irettesættelser til folks indlæg.
> Ja, reglerne på usenet skal naturligvis overholdes,

Ja, selvfølgelig skal de det, og hvis
du nu havde set på ovenstående
link, så ville du se at jeg ikke er den
eneste, for det var en opfølgning fra
en anden ng.

Jeg mener at når man får en venlig
henstilling om dette eller hint, ja så
bør man ikke bare fortsætte med
at ignorere de skrevne som uskrevne
usenet regler.

Fut etiketten.

Fra : pre

Dato : 05-08-03 10:16

Lidt vanskeligt at fange melodien herudefra og gennemskue hvilke(t)
program(mer) der er involveret.
Men én ting er logisk: Kik i hjælpeteksterne under BackUp. Læs det hele
igennem og find den udvej der er mest logisk. Som nok bekendt kan man lave
backups af enkelte foldere, man kan også udnytte OE til at opbevare
adressebogen, hvis det er XP versioner vil Gem mine indstillinger være
smart. Men det forudsætter alt sammen en kreativ udnyttelse af
mulighederne.

Endelig skal jeg huske at pege på www.slipstick.com, som har både
vejledninger, diverse værktøjer, og add-ins mm. Alt i forbindelse med
Outlook.
pre