Copenhagen Film Festival
Fra : Sonny

Dato : 04-08-03 19:59

hey!

hva' synes folk så om copenhagen film festivals program? Af de danske glæder
jeg mig særligt til Den tiende muse og Tintin og mig men der er masser af
andet godt (kun den amerikanske kategori er lidt skuffende)!!

http://www.copenhagenfilmfestival.dk

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 06-08-03 09:55

Sonny wrote:

> hva' synes folk så om copenhagen film festivals program?

For at være helt ærlig, synes jeg det ser lidt støvet og kedeligt ud.
Ikke så meget udvalget af film, men hele konceptet. Man kunne måske have
håbet på lidt nytænkning.

Nå, der er vel nogen, der har brug for lidt international omtale og
noget godt at skrive i sit CV

Men nu må vi se...

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 06-08-03 10:42

Kevin Edelvang wrote:

> [...]
> have håbet på lidt nytænkning.
>
> Nå, der er vel nogen, der har brug for lidt international omtale og

Tja, jeg skal da i hvert fald ind og se Russian Ark - den ser meget
interessant ud (optaget i ét take (!) med tusindvis af statister i et kæmpe
slot)
Spun har jeg også hørt skulle være ret god.
MEn jeg er egentligt enig i, at programmet ser lidt kedeligt ud - der er
MANGE film jeg aldrig ville kunne finde på at se. Nogensinde.

--
Jacob

When you die, if you get a choice between going to regular heaven or
pie heaven, choose pie heaven. It might be a trick, but if it's not,
mmmmmmm, boy.