www.bikes4ever.dk
Fra : Steffen Madsen

Dato : 03-04-01 23:29

Ny side der er på vej til MC kørerne i Danmark.

Vi er ved at lave et indeks over hvad det koster at have sin motorcykel
forsikret. hjælp os igang. så vi kan hjælpe andre ud af forsikrings
jungelen.

Giv os følgende oplysninger.

Mærke, Årgang, Din alder, skadefri år, Postnummer, Selskab, Årligt præmie -
kvartalspræmie, selvrisiko, evt betingelser.

Fra : Niels Bager Bæk

Dato : 04-04-01 09:35

Steffen Madsen <steffen@klik1gave.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9adirn$6vn$1@news.inet.tele.dk...
> Ny side der er på vej til MC kørerne i Danmark.
[snip]
jeg HADER ikke færdige sider :)

Godt initiativ, jeg er klar med data :)

Niels

Fra : Henry

Dato : 04-04-01 13:44

"Niels Bager Bæk" <nbb@cc-electronic.dk> skrev i en meddelelse

> Steffen Madsen <steffen@klik1gave.com> skrev i en
> [...]
Ikke færdig.... dagens underdrivelse! Kom igen når den er "mere" klar, lav
eventuelt en formular hvor man selv kan taste data ind!

Henry

Fra : Adam Christensen

Dato : 04-04-01 14:23

"Henry" <henry@mail.removethis.dk> wrote in message

> Ikke færdig.... dagens underdrivelse! Kom igen når den er "mere" klar, lav
> eventuelt en formular hvor man selv kan taste data ind!

Det er måske derfor der står "fortrukne" - den er simpelthen på vej væk

--
Adam

Fra : Michael Helsvig

Dato : 05-04-01 09:52

I den anledning har jeg en interessant historie. Jeg havde købt en ældre
Yamaha RD 350, og kørte ud til Codan i Farum, for at få tegnet en
forsikring. Det skulle være en ansvar. Jeg kommer hen til et bord, og min
assuradør taster ind på skærmen. Samme oplysninger som du omtaler. Det
udløste en årlig præmie, og jeg syntes at det var lidt dyrt. Jeg kunne dog
se skærmen, og bemærkede et felt omkring nypris. Det var standard sat til
250.000 kr. Jeg spurgte om ikke vi skulle sætte værdien, men hun svarede
koldt nej, og at det ikke havde indvirkning på præmien. Hendes tone kom
lidt bag på mig, og jeg bed på, og sagde at hvis det netop ikke betød
noget, så lad os da sætte den. Jeg havde tilfældigvis MC Revyen med fra
samme årgang, og viste hende nyprisen. Den var cirka 20.000 kr. Hun skrev
det ind, og vupti faldt præmien cirka 30%. Så rystede hun på hovedet og
sagde at det forstod hun virkelig ikke.

Samme historie gentog sig faktisk, da min lillebror så købte en brugt
Suzuki GT 550. Han havde fået tegnet forsikring i samme selskab, og jeg
syntes at vi da lige skulle tage derop, og se på tallene. Ganske rigtigt,
var nypris heller ikke sat. Vi forlangte den tastet ind, trods modvilje,
og denne gang faldt præmien også, til assurandørens store forbavselse, og
måtte udskrive nyt tilbud.

Michael Helsvig
http://mic.lostinlove.dk/

Sometimes I just want a lover. Sometimes I just need somebody, to hold me till the end.

Fra : Malik Reiding

Dato : 05-04-01 11:31

in article Pine.BSF.4.31.0104051044240.55813-100000@server.lostinlove.dk,
Michael Helsvig at michael@technorave.dk wrote on 05/04/01 6:52:

> [...]
> http://mic.lostinlove.dk/
>
> Sometimes I just want a lover. Sometimes I just need somebody, to hold me till

muligvis er "assurandørene fra helvede" provisionslønnet??

håber jeg ikke!! så tjener de sgu for meget!

malik
hayabusa

Fra : PHK

Dato : 08-04-01 12:48

"Malik Reiding" <malikules@mac.com> skrev i en meddelelse

> muligvis er "assurandørene fra helvede" provisionslønnet??

Du får måske løn her efter hvor meget overflødigt tekst du quoter?

> håber jeg ikke!! så tjener de sgu for meget!

Det gør du i så fald også her.

--
_
|_|