Billiggt til Dusseldoft/Køln
Fra : Henrik

Dato : 04-08-03 15:02

Vi skal 2 voksne og et spædbarn fra Århus til Dusseldoft/Køln området
i september måned. For ikke at skulle køre selv har vi overvejet at
flyve derned og leje en bil på stedet.

Hvor får man det bedste tilbud på en flybillet?

På forhånd tak

Fra : --* edmundo *--

Dato : 20-08-03 19:05

"Henrik" <henrik1234567890@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi skal 2 voksne og et spædbarn fra Århus til Dusseldoft/Køln området
> i september måned. For ikke at skulle køre selv har vi overvejet at
> flyve derned og leje en bil på stedet.

Jeg har skullet til Düsseldorf et par gange og hvis man ikke vil køre selv,
så var toget faktisk det bedste alternativ.

> Hvor får man det bedste tilbud på en flybillet?

Ryanair flyver til Düsseldorf, men kun fra Stansted. Så I skal flyve fra
Århus til Stansted og Stansted til Düsseldorf. Det bliver vist ikke
billigere en toget.

Der er vist også nogle billige indenrigsfly fra Hamburg, men så er man jo
halvt dernede allerede.

> På forhånd tak

edm...