Radeon og TFT/LCD skærme
Fra : Hans Pedersen

Dato : 04-08-03 14:59

Hej.

Jeg overvejer at skifte mit ellers udmærkede MSI GF3 Ti200 kort ud med et
Radeon. Hvilken udgave har jeg endnu ikke besluttet mig for, men det er
sådan set også dette spørgsmål uvedkommende.

Mit spørgsmål går i retning af Catalyst driverne.

Jeg har en TFT skærm og spiller ret meget Counter-Strike. Min TFT skærm
kører native 1280x1024, men den opløsning i CS der kommer tættest på er
1280x960.

Det er også fint nok, for med Detonator-driveren til mit GF3 kort, kan jeg
sætte det således, at billedet IKKE skal strækkes ud, så det "fylder"
1280x1024 (det hedder vidst "centreret på midten"). Dette gør, at når jeg
spiller cs har jeg sorte "kanter" foroven og forneden. Alt sammen bare fint.

Mit spørgsmål er, om man kan det samme med Catalyst driverne til Radeon?

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-08-03 06:34

In article <bgloqg$1fc$1@sunsite.dk>, Hans Pedersen wrote:
> [...]
>
> Mit spørgsmål er, om man kan det samme med Catalyst driverne til Radeon?

Mit Radeon understøtter begge opløsninger. Det er vel endnu bedre ?

Fra : Hans Pedersen

Dato : 05-08-03 20:02

On Tue, 5 Aug 2003 05:34:18 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

>Mit Radeon understøtter begge opløsninger. Det er vel endnu bedre ?

Så absolut! Ville du have noget imod at sende mig et screendump fra
det skærmbillede hvor man indstiller om man vil have billedet fyldt
helt ud på skærmen, eller centreret?

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
MSN: h2ns@nospam.dk