Mac kyndig i Bellahøj område
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 14-12-00 13:28

Hej med jer

Jeg har tilbudt en førstegang bruger at låne en 6300 med Mac OS 8.6 US +
diverse udstyr. Vedkommende har aldrig haft en computer før og vil gerne
kunne sende e-mails og surfe lidt på nettet. Inden der bliver indkøbt en
iMac, så har jeg stillet en 6300 til disposition i et par måneder.

Vedkommende er godt klar over at den er langsom og skærmen er lille, men
den er fuldt funktionsdygtig og virker perfekt.

Er der nogen, som bor i umiddelbar nærhed af Bellahøj og som ikke har
noget imod at supporte via telefon eller personligt ?

Jeg skal nok tage min del af slæbet, men det er jo ikke sikkert at jeg
altid er til at træffe.

Jeg har skevet en lang og meget grundig vejledning, som vedkommende får
med Mac'en. Den kan fremsendes via e-mail, såfremt du gerne lige vil
vide hvad du går ind til.

Supporten skal ydes i overensstemmelse med min vejledning, ellers ender
det i det rene anarki.

Jeg har fundet ud af, at det er en hamrende god måde at få nye Mac
brugere på. Netværket mellem Mac folk er nemlig langt bedre end blandt
PC folk, og har en person først haft en låne Mac i et par måneder, og
man så kommer med et tilbud om en brugt iMac, så er de fleste tændt.

6300 kan alligevel ikke indbringe noget særlig ved salg.

Send mig lige en mail, hvis du er interesseret.

--
Ciao Jesper