Var Dennis Franz ikke med i Pelikan-notate~
Fra : Thomas

Dato : 04-08-03 13:10

Jeg synes bestemt jeg så ham i en scene i filmen i fredags, men han
står da ikke på rollelisten?

VH

Thomas

Fra : KNL DtP

Dato : 04-08-03 14:37

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes bestemt jeg så ham i en scene i filmen i fredags, men han
> står da ikke på rollelisten?

Er du sikker på, at det ikke var i "Manden fra Berlin" (The Package) fra
1989, som gik på den anden kanal på cirka samme tid?

Den var med Gene Hackman og Tommy Lee Jones - og så Dennis 'NYPD' Franz.
IMDb: http://us.imdb.com/Title?0098051

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Thomas

Dato : 05-08-03 06:59

> Er du sikker på, at det ikke var i "Manden fra Berlin" (The Package) fra
> 1989, som gik på den anden kanal på cirka samme tid?

Du har uden tvivl ret. Jeg har nok siddet og halvsovet, og har ikke
kunnet huske hvor jeg havde zappet hen. Men jeg så nu starten af
Pelikan-notatet, fordi jeg er helt vild med Julias Roberts store øjne.

VH

Thomas