Atlantis 9800 PRO Ultimate Edition i DK
Fra : John L. Hønborg

Dato : 04-08-03 11:29

Hej

Er der nogen der kender noget til en forhandler i DK
http://www.sapphiretech.com/VGA/9800proult.asp

Mvh

John

Fra : permann

Dato : 04-08-03 11:56

"John L. Hønborg" skrev d. 04-08-03 11:29 dette indlæg :
> Hej
>
> Er der nogen der kender noget til en forhandler i DK
> [...]

Du kan købe kortet i computercity.

Permann

http://www.kandu.dk/

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 04-08-03 18:49

"permann" <permann.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan købe kortet i computercity.

Er du sikker? Jeg kan ikke finde den på deres hjemmeside...

> Permann

Simon

Fra : Joe Sandøe

Dato : 05-08-03 08:51

"John L. Hønborg" <hoenborg@hotmail.nomaam.com> wrote in message
news:3f2e3584$0$97198> Er der nogen der kender noget til en forhandler i DK
> http://www.sapphiretech.com/VGA/9800proult.asp
>
> Mvh
>
> John

Sapphire 9700 pro Ultimate var over et ½ år om at komme i danske butikker
efter lanceringen.

VH Joe

Fra : Dr.Ralph

Dato : 05-08-03 16:26

> Er der nogen der kender noget til en forhandler i DK
> http://www.sapphiretech.com/VGA/9800proult.asp

Det er vel ikke det kort, der kommer med passiv køler og 2 DVI porte ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : John L. Hønborg

Dato : 06-08-03 10:10

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel ikke det kort, der kommer med passiv køler og 2 DVI porte ?
>

> --
> Kind regards/Venlig Hilsen
> Dr. Ralph

Jo, det er kølet med Zalman ZM80C-HP men har kun 1 DVI port

Mvh

John

Fra : Dr.Ralph

Dato : 06-08-03 10:45

> Jo, det er kølet med Zalman ZM80C-HP men har kun 1 DVI port
>
> Mvh
>
> John

Ævvvv....kun èeeeen DVI port......:( - mega NEDEREN for at sige det på
børnesprog.

Jeg har lige nu et sprit nyt ubrugt Zalman Zm80A-Hp sæt liggende og vente
på mit kommende Radeon 9800 pro kort - er ZM80C-HP en videre udvikling af
denne passive køler ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : John L. Hønborg

Dato : 06-08-03 11:52

De har lavet nogle forbedringer, reduceret vægten og mulighed for at montere
en blæser på siden
http://www.zalman.co.kr/english/product/ZM80C-HP.htm
http://www.bit-tech.net/review/229/

Mvh

John

Fra : Dr.Ralph

Dato : 06-08-03 13:40

> De har lavet nogle forbedringer, reduceret vægten og mulighed for at montere
> en blæser på siden
> http://www.zalman.co.kr/english/product/ZM80C-HP.htm
> http://www.bit-tech.net/review/229/

Hvornår kan dette kort mon købes i DK ?
Står og skal købe nyt Radeon pro 9800 i næste måned.....

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph