Nord & syd ( Ashton Main)
Fra : Jan Christensen

Dato : 04-08-03 08:20

HEY

- Er der mon nogle der kan sige mig hvad den yndige (men onde) Asthon Main
fra filmen NORD & SYD hedder i virkeligheden.....? - og hvor kan man evt.
finde noget dukomentation for det. - jeg har nemlig vædet en hel kasse øl
med min kammerat der fejlaftigt mener at det er Sandra Bullock? der spiller
hende......

JC
1jc@mail.tele.dk

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 04-08-03 10:45

Man kan altid tjekke IMDB og de siger at hun hedder Terri Garber
http://us.imdb.com/Name?Garber,%20Terri%20(I)

hun har i øvrigt også været med i Dollars

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 04-08-03 12:02

Jan Christensen skrev i en meddelelse...
> [...]
> finde noget dukomentation for det. - jeg har nemlig vædet en hel kasse øl
> med min kammerat der fejlaftigt mener at det er Sandra Bullock? der

Det var da en lettjent kasse øl......... )

-- HEJ
............smutter videre igen........