Vægttab
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 03-08-03 21:51

hej

Nogen fra Århus der også vil tabe 10-15 kilo??
Vi kunne jo lave vores egen ugentlige mad-klub eller noget?

Fra : Anna

Dato : 06-08-03 18:58

Hej Jan,

Jeg er også ude efter at tabe mig de der famøse 10-15 kilo. Hvordan har du
tænkt dig at gøre det??
du kan maile mig på anna@evantage.co.uk hvis du har lyst, eller svare her i
gruppen, og det gælder selvfølgelig også andre slankelystne århusianere

venlig hilsen
Anna

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 07-08-03 15:18

"Anna" <violinbunny@hotmail.com> wrote in message
> Hej Jan,
>
> Jeg er også ude efter at tabe mig de der famøse 10-15 kilo. Hvordan har du
> tænkt dig at gøre det??

Hej

Jeg vil forsøge at lægge mine kostvaner om.........jeg kan desværre ikke
motioniere så meget for tiden, da jeg har dårligt knæ.......
Har gået 6 uger hos de danske vægtkonsulenter og tabt mig 8 kilo.........men
så er det også gået op igen, desværre........

Men vil satse på gåture, lidt yoga eller gymnastik.......masser af frisk
luft og måske socialt øhh........ja finde nogen interesse-fæller så vi kan
støtte hinanden i beslutningen........

Hvad har du selv tænkt dig?

Jan,Århus, jamera@ofir.dk