pop up problem
Fra : preben ipsen

Dato : 03-08-03 20:49

Hej
Jeg har fundet dette pop-up script.....nej, det er ikke til reklamer. Mit
problem er at det såmænd virker, når jeg kun har et script på siden, så
åbner siden den henviser til fint. Men kan man ikke ´have flere scripts af
denne type på siden? Den virker jo ved at der bliver trykket på et
tekst-link...jeg regner med at skal have mange tekst link på en side..og
altså mange pop-ups.......
Script ser sådan ud:
<script>

function openpopup(){
var popurl="thankyou.htm"
winpops=window.open(popurl,"","width=400,height=400,")
}

</script>

Jeg ville gerne sætte dette scrip i en anden celle...og så henvise til
f.eks. thankyou_2.htm. Sætter jeg et script i en anden celle kommer samme
htm fil op fra begge.
Håber i forstår mit spørgsmål...har ikke en dyt forstand på java.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 03-08-03 21:08

On Sun, 03 Aug 2003 21:48:45 +0200, preben ipsen wrote:

<snip java-script>
> Håber i forstår mit spørgsmål...har ikke en dyt forstand på java.
Jeg har tilgengæld ikke en dyt forstand på java-script, som du spørger om
. Java er ikke det samme som java-script, selvom de næsten har det samme
navn, så derfor er denne gruppe desværre ikke den korrekte for dit
spørgsmål. Prøv hellere at se i gruppen
dk.edb.internet.webdesign.clientside [1], som har som beskrivelse
"Javascript og andre scriptsprog i webbrowsere", de burde kunne svare på
dit spørgsmål.

[1] Se http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.webdesign.clientside
--
Mikkel Bundgaard
Student at IT University of Copenhagen

Fra : preben ipsen

Dato : 03-08-03 21:14

hej igen
nå ja...det vidste jeg jo godt....undskyld....

venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk