Avermedia TvPhone98 og Nvidia Riva TNT2 mo~
Fra : Booggyman

Dato : 03-04-01 23:01

hej har købt ny pc , åbentbart med gammelt indmad, sådan går det når man
ikke har forstand på det.

nå men mit tvkort kan pludselig ikke komme op i fuldskærm så cappede
billeder i 640x480 hvis jeg trykker på fuldskærm kommer der kun en masser
variable striber i højre side af skærmen ca. 1/4 møg (og 3/4 billed i
venstre side).
på min "gamle IBM aptiva (P2/266) virkede det fint
med den nye Fujitsu/siemens AMD Athlon 1,2 Ghz virker det ikke, ligesom jeg
troede at jeg skulle til at cappe lidt mere video
har hentet Nvidia driver "detornator 3" driverdato siger 12-4-2000!!! ver:
4.12.01.0650 og det har IKKE hjulpet, har også prøvet nyeste driver til
AverMedia uden held.
avermedia hjælp siger hent en ny VGA driver

nogen der ved hvad jeg skal gøre??

PS: PC'en har heller ikke ISA slots, hvilket betyder at min scanner er død,
da den kørte på SCSI-kort i ISA
så ny USB overvejes-det gjorde den også før, men nu endnu mere.

--
Fjern tal fra email (12) så burde den virke
http:/hjem.get2net.dk/booggyman

Fra : Booggyman

Dato : 05-04-01 19:22

har fået det til at funke