Findes der specielt gode stillinger ?
Fra : Michael Frederiksen

Dato : 03-08-03 18:43

Hej alle

Jeg har en kæreste som ikke kan få en almindelig skede orgasme. Vi har kun
prøvet den alm. missionær stilling, og jeg tænkte om der var andre
stillinger som simulerede kvinden bedre. Hun har ikke noget problem med
klitoris orgasme, så det hygger vi os så med
Men at kunne komme samtidig ville jo være helt på toppen

Hilsen M

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 03-08-03 20:14

"Michael Frederiksen" <mbf0077@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har en kæreste som ikke kan få en almindelig skede orgasme.

Øv - jeg kan godt forstå at du er ude efter råd, og din kæreste bliver nok
glad når hun prøver det første gang

> Vi har kun prøvet den alm. missionær stilling, og jeg tænkte om der var
andre
> stillinger som simulerede kvinden bedre.

Håber du mener STIMULERE og ikke SIMULERE! *GG*

Nu snakker jeg jo som mand, men min kæreste kan godt lide at ride mig, fordi
det samtiddigt stimulerer hendes klitoris. Hun gnupper sig jo mod mit skød,
og kan selv styre tempo og rytme. Med hensyn til "doggy style" tror jeg
måske ikke det er her I skal hente inspirationen, for her er det jo virkelig
koncentreret om skeden og ikke så meget andet... Det er nok i virkeligheden
en kombination imellem kitoris stimuli og penetration i skeden! (for nu at
bruge de fine ord *GG*)

> Hun har ikke noget problem med klitoris orgasme, så det hygger vi os så
med

Bliv ved med det uanset hvad!

> Men at kunne komme samtidig ville jo være helt på toppen

Selvfølgelig! Hun skal ikke snydes for hvad andre piger prøver!

God fornøjelse i sengen!

/ Jonas :)

Fra : vonSchneider

Dato : 04-08-03 07:04

Michael,

jeg har også kendt en del, hvor stimulationen af klitoris var (for det
meste) nødvendigt. En god en, synes jeg, er hvor kvinden ligger på
ryggen og manden på siden, mens han fører sin penis ind i skeden.
Manden kan nu med den ene hånd massere klitoris og med den anden måske
kærtegne bagdelen eller det andet hul, eventuelt føre en finger
derind. Det plejer at være grusomt ophidsende for kvinden.

Ligger kvinden på siden, og manden sidder op og har sin penis ført
ind, stimuleres G-punktet mere, og evt. kan man også her stimulere
klitoris lidt. De varianter bruger jeg selv tit.

Hilsen
vonSchneider

Fra : Kathrine

Dato : 04-08-03 19:47

"Michael Frederiksen" skrev:

> [...]
med
> klitoris orgasme, så det hygger vi os så med
> Men at kunne komme samtidig ville jo være helt på toppen

Sørgelige svar du har fået indtil videre da i jo allerede HAR styr
på klitten og vil noget mere med skeden.

Jeg synes nu personligt, at det er svært at få skedeorgasme. Har kun
prøvet det et par få gange, og det har krævet intensive træningstimer.
Men det har da også været dejligt nok.
Men det der har hjulpet mig er at ligge på ryggen og blive masseret
enten med finger eller vibrator/dildo på forkanten (mod skambenet) af
skedevæggen. Dette skal gøres længe og med et vis tryk på.
Så kan man (i hvert fald på mig) fange g-punktet, som kan sende en ud
i tågerne
En pik vil aldrig kunne præstere den rette vinkel eller tryk på mig
til at give mig skedeorgasme.

En anden løsning kunne være at prøve analsex. Det har også et par
gange (ganske overraskende) givet mig skedeorgasme.

Men øvelse gør nok mester, når det nu ikke er noget der bare kommer
til en
--
Kathrine
---

Fra : John Sahl

Dato : 04-08-03 20:59

Kathrine wrote:
> En pik vil aldrig kunne præstere den rette vinkel eller tryk på mig
> til at give mig skedeorgasme.

En stiling der næsten altid giver pote her i hjemmet er når hun ligger
på maven og ligesom skyder røven bagud/opad og med samlede ben,
og jeg tager hende bagfra/ovenfra og ned.. På den måde rammer man
plet på g-punktet og det er noget der virker. Skulle det ikke virke
alene er stillingen så fed at man kan nå ind under hende og kæle med
hendes klitoris. Eller hun kan selv gøre det.. Gooood stilling, mener
begge parter her i huset i al fald.

> En anden løsning kunne være at prøve analsex. Det har også et par
> gange (ganske overraskende) givet mig skedeorgasme.

Det er set ske før ja

> Men øvelse gør nok mester, når det nu ikke er noget der bare kommer
> til en

Oh yeah, det er sandt. Men når man så har lært det, er det
jo bare himmelsk.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Kathrine

Dato : 05-08-03 14:14

"John Sahl" skrev:

> [...]
> og jeg tager hende bagfra/ovenfra og ned.. På den måde rammer man
> plet på g-punktet og det er noget der virker.

Nååå ja den er da også ganske god.
Den er da vist af en eller anden mærkelig grund røget ud af vores
repertoire.
--
Kathrine
---

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-08-03 21:56

On Mon, 4 Aug 2003 20:47:19 +0200, "Kathrine"
<katras@FJERN-DETTEofir.dk> wrote:

> [...]
>i tågerne
>En pik vil aldrig kunne præstere den rette vinkel eller tryk på mig

hvad med doggi også en hånd ned om klit - ku man så ikke forstille sig
et samarbejde der kunne få det bedste ud af situasionen ?

>En anden løsning kunne være at prøve analsex. Det har også et par
>gange (ganske overraskende) givet mig skedeorgasme.

lefler du for fan mails :) ?

>Men øvelse gør nok mester, når det nu ikke er noget der bare kommer
>til en

erfaring byder mig at 2 mennesker med tiden kan bygge noget fornuftigt
op - den stilling jeg erindere de fleste har haft mest gavn af (
kvinder ) er hvor de ligger med samlede ben også for den pressede ind
i mellem så kommer fylden i skede og skambent udnyttes maximalt på
klit og skam læber !

der er indrømmet ikke meget spark i det for en mand ... men hwa fan
....har man ikke andet så har man well sin gode opdragelse !!!

--
Mv.
Bo MM

Fra : Kathrine

Dato : 05-08-03 14:18

"Bo M Mogensen" skrev:

> hvad med doggi også en hånd ned om klit - ku man så ikke forstille
sig
> et samarbejde der kunne få det bedste ud af situasionen ?

Jo, helt sikkert. Men når vi nu taler ren skedeorgasme, så gælds det
ikke at have en hånd med i spillet, hvis du spørger mig

> lefler du for fan mails :) ?

Øøøhhhh nej, det tror jeg nu ikke....!

> [...]
ind
> i mellem så kommer fylden i skede og skambent udnyttes maximalt på

Lidt a la den John Sahl er inde på....ganske fornuftigt for kvinden,
synes jeg.

> der er indrømmet ikke meget spark i det for en mand ... men hwa fan
> ...har man ikke andet så har man well sin gode opdragelse !!!

Du er nu så fliiiink, Bo!!!
--
Kathrine
---

Fra : Thomas

Dato : 06-08-03 12:32

> Vi har kun
> prøvet den alm. missionær stilling, og jeg tænkte om der var andre
> stillinger som simulerede kvinden bedre.

Der er et meget nemt svar.

RIDESTILLINGEN. For kvinder er det langt den bedste stilling når de
skal have orgasme.

VH

Thomas

Fra : Anita

Dato : 06-08-03 12:44

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Der er et meget nemt svar.
>
> RIDESTILLINGEN. For kvinder er det langt den bedste stilling når de
> skal have orgasme.

Det er det absolut ikke for mig, og jeg er (sidst jeg tjekkede) en kvinde.

/Anita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-08-03 14:33

Thomas wrote:

> Der er et meget nemt svar.
>
> RIDESTILLINGEN. For kvinder er det langt den bedste stilling når de
> skal have orgasme.

kun hvis vi snakker om kombineret klitoris/g-punkts orgasme, eller
udelukkende klitorisorgasme.....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Kathrine

Dato : 06-08-03 18:11

"Thomas" skrev:

> RIDESTILLINGEN. For kvinder er det langt den bedste stilling når de
> skal have orgasme.

Ikke her!
Hverken til skedeorgasme eller klit-orgasme!
--
Kathrine
---

Fra : Lars P Friberg

Dato : 07-08-03 12:51

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message

> Der er et meget nemt svar.
>
> RIDESTILLINGEN. For kvinder er det langt den bedste stilling når de
> skal have orgasme.
>
> VH
>
> Thomas

Mindes at have set tilsvarende tråd for ikke så forfærdelig længe siden.
Dengang svarde du også ridestillingen som om det var en mur- og
nagelfast kendsgerning.
Min erfaring siger mig for det første at der ikke er ret mange af den
slags kendsgerninger, når det handler om sex og erotik, heller ikke over
længere tid med den samme partner, for det andet at kvinder heldigvis er
forskellige. Helt banalt handler det jo om, at hvad der er godt for
nogle, er ikke godt for andre. jeg har da mødt kvinder, hvor
ridestillingen absolut var det bedste, men jeg har dælme også mødt
kvinder hvor det nærmest er en træls oplevelse.
Her hjemme hos os er der stor variation i hvad der fungerer. Nogle gange
er det den gode gamle missionær, der virker bedst, andre gange er det
bagfra, sken eller noget helt andet. Årsagen er jo lige så banal som den
med at kvinder er forskellige: God sex handler ikke bare om krop, men
også om det der foregår mellem ørene og i hjertet. Dermed også sagt, at
på den rigtige dag, i den rigtige stemning og hvor tempermenterne så at
sige er i balance, kan det være næsten ligegyldigt hvilken stilling der
bruges. Der er det handlingen i sig selv der er det helt afgørende.

LP

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 09-08-03 00:16

"Lars P Friberg" <djf@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message
-SNIP-
> Her hjemme hos os er der stor variation i hvad der fungerer. Nogle gange
> er det den gode gamle missionær, der virker bedst, andre gange er det
> bagfra, sken eller noget helt andet. Årsagen er jo lige så banal som den

Hvad er "sken"?

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 09-08-03 00:13

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Der er et meget nemt svar.
>
> RIDESTILLINGEN. For kvinder er det langt den bedste stilling når de
> skal have orgasme.

Som mand, syntes jeg egentligt ikke rigtigt at den stilling er så sjov/god.
Mine 2 foretrukne stillinger er

1) doggystyle, da jeg syntes det er frækt at man kan se hende bagfra og
samtidigt holde om hendes side (mave) og røv og "føle" hende...

2) missionær, da jeg syntes at man kan opnå meget kontakt hvis manden
indimellem læner sig /helt/ ind over pigen og så /elsker/ jeg at lægge mine
hænder ind under hendes arme og holde fat i hendes nakke (i hver side af
hovedet, hvis i forstår) - ved ikke om det er forklaret/gjort forståeligt
nok
Ellers skriv igen

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Søren

Dato : 06-08-03 21:48

Hej Michael,

> [...]
> andre stillinger som simulerede kvinden bedre. Hun har ikke noget
> problem med klitoris orgasme, så det hygger vi os så med

Rart at have noget at få tiden til at gå med :)
Men når i så alligevel hygger, hvad med at eksperimentere lidt - når det
kommer til stykket kan kun I finde ud af hvad der er optimalt.

> Men at kunne komme samtidig ville jo være helt på toppen

Biologisk set menes kvinder at være "tunet" til at komme efter manden
(didn't we all know ;) da hendes orgasme har samme funktion som mandens -
at befordre sæden hen til ægget.
Kommer begge samtidig er sammentrækningerne overstået før der egentlig er
noget at "skubbe" videre.

Ergo må du holde dimsen i ro under et kortere eller (snarere) længere
forspil, hvis det skal lykkes.

God fornøjelse med øvelserne ;)

--
Venlig hilsen,