Outlook Express problemer?
Fra : pre

Dato : 03-08-03 17:15

Enhver der kan stave sig gennem en Engelsk tekst vil få glæde af en kontakt
til:

http://insideoe.tomsterdam.com/

-hvor "alle tiders OE-ekspert", Tom Koch har et væld af problemløsninger,
gratis downloads af diverse programmer (OE-BackUps i tre versioner) OE-tips
links til andre OE-sites og meget mere.
Han har fingeren på OE´s puls og peger netop nu på en væsentlig OE-Update
(med orientering, og med d/l adressen).

Se selv hvor elegant en privatmand kan håndtere det felt. Herunder en liste
med muligheder:

These tools are what I consider to be "must haves" for all OE users. All are
freeware, although the authors would no doubt be grateful for any donations.

OE-QuoteFix, better formatting in replies
DBXtract, extract messages from OE *.dbx files
OE Backup, a free utility to back up all OE files and settings
OE Tool, adds useful buttons to the OE toolbars to toggle view settings
OE Identity Identifier, determine the GUID and store location for all OE
Identities

Other Tools
a.. MessageCleaner, clean up badly formatted replies
b.. Magic Mail Monitor, check multiple POP3 mail accounts
c.. Registry Key Backup, for help in backing up OE registry keys
d.. InkSwitch, for better control of Online/Offline mode
e.. IrfanView, free graphics viewer, but much more
f.. Lockergnome, free Windows newsletter

Der mangler kun en oplysning om hvordan man nemmest kan donere et (sikkert
velkomment) bidrag.
pre

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-08-03 20:01

pre wrote in news:3f2d3526$0$24662$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> [...]
> en kontakt til:
>
> http://insideoe.tomsterdam.com/
>
> -hvor "alle tiders OE-ekspert", Tom Koch har et væld af

Hvorfor så i denne gruppe? Må jeg foreslå:

dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

- I stedet?

--
Palle Jensen

Fra : pre

Dato : 03-08-03 20:17

Af gammel vane foreslår jeg altid hvad jeg mener er den fagligt bedste
løsning.
pre

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-08-03 06:25

pre wrote in news:3f2d5fe8$0$24728$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Af gammel vane foreslår jeg altid hvad jeg mener er den fagligt
> bedste løsning.

Lad mig gætte: Når du er sulten. går du ud og skider?

--
Palle Jensen

Fra : Leo Heuser

Dato : 03-08-03 20:35

OE er et *værktøj", der bruges *på tværs* af grupperne, så derfor synes jeg,
pres indlæg er relevant. Jeg er i hvert fald glad for at se det, da jeg ikke
abonnerer
på nogen OE gruppe.

Tak for tippet, pre!

Leo Heuser

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-08-03 18:36

Leo Heuser wrote in

> OE er et *værktøj", der bruges *på tværs* af grupperne, så
> derfor synes jeg, pres indlæg er relevant. Jeg er i hvert fald
> glad for at se det, da jeg ikke abonnerer
> på nogen OE gruppe.

Tja... Det må I selvom. Microsoft er et "værktøj" der bruges på tværs
af grupperne ligeledes. Ergo er indlæg vedr. Microsoft produkter
relevante i alle nyhedsgrupper? Hey! Agent går på "tværs" af
nyhedsgrupperne...HEY! XNEWS går på tværs.. Linux... Det danske
sprog... Hey..ALT går på tværs... doh....

Siger mere om OE brugere end usenetbrugere

FUT: et_sted_relevant_for_newsreadere_der_går_på_tværs_af_grupperne

--
Palle Jensen