Vurdering af Aprilia SR50
Fra : Jesper Juul

Dato : 03-08-03 12:57

Hvad kan sådan en sælges for. Den er blå/grå fra 97, stået i carport næsten
hele dens liv. Kørt 17700 km, og ser rimelig pæn ud, batteri, udstødning og
bagfjeder ok. Forgaflen "lækker" olie så den skal nok skiftes. Jeg havde
satset på en 3-4K er det helt hen i skoven ?

Jesper Juul

Fra : H-J M

Dato : 03-08-03 14:03

"Jesper Juul" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bagfjeder ok. Forgaflen "lækker" olie så den skal nok skiftes. Jeg havde
> satset på en 3-4K er det helt hen i skoven ?

30'er eller 45'er?
Og hvor i landet?

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Jesper Juul

Dato : 03-08-03 14:32

"H-J M" <zster87@Nyhedsgrupperhotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper Juul" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse
> næsten
> og
>
> 30'er eller 45'er?

Nå ja. 45'er.

> Og hvor i landet?

København, men den står i Virum lidt længere nord på.

Men vi burde nok smutte over i markedsgruppen eller email.

Jesper Juul

Fra : H-J M

Dato : 03-08-03 15:23

> Nå ja. 45'er.

> København, men den står i Virum lidt længere nord på.
>
> Men vi burde nok smutte over i markedsgruppen eller email.

45'er er ik så meget værd som 30'er.. de er lidt mindre udbredte..
Men 5K kan du nok godt få for den...!

Mvh,
Hans-Jacob

Fra : Jesper Juul

Dato : 03-08-03 16:15

> "Jesper Juul" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> 45'er er ik så meget værd som 30'er.. de er lidt mindre udbredte..
> Men 5K kan du nok godt få for den...!

Ok, tak for hjælpen. Nu har jeg smidt den i dba for 4,5K så må vi se hvad
der sker.

Jesper Juul