T2 Hidden Version og T3 Spoiler!
Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-08-03 12:45

Det giver jo ingen mening nu!
Afslutningen i Hidden Version lukker og slukker jo ballet.
Hvis vi antager det er slutningen på hvilket grundlag kan de så lave
3eren? - vi ser jo fremtiden og alt er fryd og gammen - nu synes jeg -
uanset hvor fed filmen så end er - at den ikke kan retfærdiggøres - noget
jeg har overset? - hvad er jeres mening?
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : psycrow

Dato : 03-08-03 13:03

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> uanset hvor fed filmen så end er - at den ikke kan retfærdiggøres - noget
> jeg har overset? - hvad er jeres mening?

Hvis T3 var lavet med ovennævnte slutning som baggrund, må vi gå ud fra at
Sarah enten endnu ikke har fået leukæmi, da hun sidder på legepladsen, eller
ikke ved det endnu. Da hun så har stillet træskoene grundet sygdommen,
overtager T3 ud fra ideen om at Dommedag kun blev udskudt pga. hvad der
skete i T2, og ikke definitivt afværget. Var det en mulighed?

Fra : Brian Nielsen

Dato : 03-08-03 13:10

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> uanset hvor fed filmen så end er - at den ikke kan retfærdiggøres - noget
> jeg har overset? - hvad er jeres mening?

Så er det jo godt at det netop er en deleted scene, ikke en officiel
slutning.
Personligt har jeg det sådan at jeg aldrig nogensinde vil se den version,
der er en
grund til at den ligger som et hidden easter egg.

/Brian

Fra : PerX ...

Dato : 03-08-03 14:39

In article <3f2cf5ba$0$32481$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
sniper_nolight@hotmail.com says...
> [...]
> uanset hvor fed filmen så end er - at den ikke kan retfærdiggøres - noget
> jeg har overset? - hvad er jeres mening?

Det var jo ikke sådan det gik - det var i en alternativ virkelighed ;)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-08-03 16:22

Det var jo ikke sådan det gik - det var i en alternativ virkelighed ;)

ok den køber jeg og tager det som det kommer

Fra : Per Moreau

Dato : 03-08-03 16:45

> [...]
> uanset hvor fed filmen så end er - at den ikke kan retfærdiggøres - noget
> jeg har overset? - hvad er jeres mening?

Gået glip af kan man godt sige, det var i tv for en 5 år siden ved en
behind the scenes af T2 på tyske Pro7.
Hidden Version er faktisk også den totalt oprindelige version af T2.
Fordi fra starten af var det slet ikke meningen at der nogensinde skulle
laves en T3, så derfor ville de sætte et slut punktum med at man ser
fremtiden med Sarah som Farmor til Johns barn og alt er ren idyl i fremtiden
pga det de gjorde i fortiden.
Men det fandt Camaron ud af at sådan skal det ikke være alligevel, for
hvad nu hvis de fik idéen om en T3 på et senere tidspunkt, så holder
slutningen jo ikke.
Snip, og den scene blev erstattet med den hvor man bare ser vejen
og Sarahs stemme der snakker om den ukendte fremtid de nu går
imøde, muglighederne for en fortsætter stod nu åben.

At Sarah så bare er død når vi kommer til T3 er noget helt andet.
Linda Hamilton er nemlig blevet skrottet af Hollywood pga hendes lesbiskhed
og ødelæggelse af en lille famillie.
Under indspilningerne til Dantes Peak forførte og fordrejede hun hovedet på
en ung kvindelig statist, som så koldblodigt skred fra mand og en 2 årig
datter, bare for at være sammen med Linda.
Det var for meget for Hollywood, så hun blev koldblodigt skrottet af dem
og Dantes Peak blev hendes sidste Hollywood rolle.

Mvh
Per M.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 03-08-03 17:06

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> og Sarahs stemme der snakker om den ukendte fremtid de nu går
> imøde, muglighederne for en fortsætter stod nu åben.

Det er muligt at det forholder sig sådan, men kan vi
ikke godt blive enige om at den åbne slutning som
valgte passer bedre ind i filmenes stil?

/Brian

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-08-03 19:02

> Det er muligt at det forholder sig sådan, men kan vi
> ikke godt blive enige om at den åbne slutning som
> valgte passer bedre ind i filmenes stil?

den slutning er da fin uanset stil, men ikke nem at lave en 3er til kan jeg
da godt se... og nu vi er ved stil så er det da stort set kun Arnold der
holder den gamle stil i 3eren - men igen, stadig en god film, men tydeligt
det ikke er Cameron stilen... man får ikke helt samme apokalyptiske følelse
i 3eren som er kraftigt til stede i både 1 og 2.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-08-03 17:14

Per Moreau wrote:

> [...]
> Det var for meget for Hollywood, så hun blev koldblodigt skrottet af dem
> og Dantes Peak blev hendes sidste Hollywood rolle.

Det er godt vi altid kan stole på Hollywood-folk til at stå vagt om den
gode moral og etik

Fra : Sune

Dato : 03-08-03 17:33

On Sun, 03 Aug 2003 15:45:14 GMT, "Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Det var for meget for Hollywood, så hun blev koldblodigt skrottet af dem
>og Dantes Peak blev hendes sidste Hollywood rolle.

Ovenstående er da det værste pis jeg længe har set skrevet på Usenet!
Aldrig har man hørt magen!
Hehe!

1)
Linda Hamilton har haft "Hollywood"-roller efter Dantes Peak?

2)
Hvad skulle der være galt i det hun og statisten har gjort?
Bare fordi der er en 2-årig indblandet gør det vel ikke forkert?

Mvh
Sune

Fra : Jens Thomsen

Dato : 03-08-03 18:05

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> Det var for meget for Hollywood, så hun blev koldblodigt skrottet af dem
> og Dantes Peak blev hendes sidste Hollywood rolle.

Mon ikke du læser lidt for mange sladderblade?

For det første så fik Linda Hamilton skam allerede tidligt i præproduktionen
tilbudt at gentage sin rolle fra de forrige film. Hun valgte bare at sige
nej tak.

For det andet, så har hun selv gjort grin med historien om hendes påståede
homoseksualitet på bl.a. Jay Leno. Og så overser du bekvemt også lige det
meget vægtige faktum, at hun blev gift med James Cameron *efter*
indspilningerne af Dante's Peak.

Linda Hamilton har aldrig fået de store roller udover terminator-serien, så
at hun pt. "kun" optræder i tv-produktioner og andenrangs materiale er
hverken noget nyt eller udslag for nogen som helst form for hævnakt. Se bare
på resten af hendes karriere. Det er meget lidt, der træder frem.

--
Jens Thomsen

"You can't really dust for vomit."

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-08-03 18:04

Jens Thomsen wrote:

> [...]
> tilbudt at gentage sin rolle fra de forrige film. Hun valgte bare at sige

[snip]

> [...]
> hverken noget nyt eller udslag for nogen som helst form for hævnakt. Se bare
> på resten af hendes karriere. Det er meget lidt, der træder frem.

Hvilket så kan få en til at undre sig endnu mere over hvis hun har sagt
nej tak til T3.

Fra : Peter Larsen

Dato : 03-08-03 18:21

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> Hvilket så kan få en til at undre sig endnu mere over hvis hun har sagt
> nej tak til T3.

Tror ikke man mangler penge efter en skilsmisse med James Cameron....

Hilsen

Peter

Fra : Peter Brodersen

Dato : 03-08-03 18:24

On Sun, 03 Aug 2003 19:03:31 +0200, Robert Eriksen
<roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote:

>Hvilket så kan få en til at undre sig endnu mere over hvis hun har sagt
>nej tak til T3.

Hvorfor egentligt det, hvis man er glad, for hvad, man laver?

Nogle modeller og skuespillere går også hen og finder mere
traditionelle jobs, selvom de ku' lave mere i model/skuespilsbranchen.
Det behøver vel ikke at blive betragtet som et tilbageskridt?

På samme måde behøver det vel heller ikke at betragtes som et
fremskridt absolut at være med i en Arnold-film, hvis man nu ønsker
ikke at bevæge sig ned af den sti?

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: parentes (og ikke parantes)

Fra : Jens Thomsen

Dato : 03-08-03 18:43

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket så kan få en til at undre sig endnu mere over hvis hun har sagt
> nej tak til T3.

"After her role in Terminator 2, she learned that she made such an
impression as the pumped and ferociously tough Sarah Conner that she was
typecast into being offered only roles for similarly tough characters."

http://us.imdb.com/Bio?Hamilton,%20Linda

Hvis hun nu tidligere har følt det som et problem kun at blive tilbudt den
samme type rolle, virker det så ikke som en meget plausibel grund til at
ikke at hoppe på vognen én gang til?

--
Jens Thomsen

"Cinema is imperfection. You work very hard, and every day you fail"
- Charlton Heston

Fra : CybaMerc

Dato : 03-08-03 20:30

A long time ago in a galaxy far, far away....
Robert Eriksen wrote:

[snip]

>Hvilket så kan få en til at undre sig endnu mere over hvis hun har sagt
>nej tak til T3.

Hun har tidligere udtalt, at hun ikke er interresseret i at medvirke i
en ny Terminator-film, hvis ikke James Cameron er involveret.

Fra : Lars Christensen

Dato : 03-08-03 20:23

> [...]

>Det var for meget for Hollywood, så hun blev koldblodigt skrottet af dem
>og Dantes Peak blev hendes sidste Hollywood rolle.

Det er jo sandhed med modifikationer. Hun har da indspillet film efter
Dantes Peak. Bla. The Secret Life of Girls
http://us.imdb.com/Title?0165086 og Skeletons in the Closet
http://us.imdb.com/Title?0244795 og så har hun lavet en masse tv-film
hvor Hollywood ikke er indblandet

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 04-08-03 10:31

> [...]

> Det var for meget for Hollywood, så hun blev koldblodigt skrottet af dem
> og Dantes Peak blev hendes sidste Hollywood rolle.

Det var dog en vældig masse du ved om Linda Hamilton som ikke engang IMDB
ved. Siden Dantes Peak har hun da lavet masser af tv-film og de bliver, så
vidt jeg ved, i stor stil også lavet i Hollywood. Det kan måske forklares
med at hun har passeret 40 og aldrig har været en kanonstjerne.

Dante's Peak er fra 1997 og samme år blev hun i øvrigt gift med en vis hr
James Cameron (at de så er skilt igen er en anden historie).

Jørgen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 04-08-03 16:05

"Jørgen Flainard" <smallerb@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dante's Peak er fra 1997 og samme år blev hun i øvrigt gift med en vis hr
> James Cameron (at de så er skilt igen er en anden historie).

Læg dertil at på det tidspunkt hvor frk. Hamilton blev til fru Cameron, så
havde de to faktisk boet sammen i adskillige år. Deres fælles datter er
således født tilbage i 1993.

MVH
Jens

Fra : PerX ...

Dato : 06-08-03 12:19

In article <e6aXa.1567694$mA4.216615@news.easynews.com>, gndsplitting@OH-
NO says...

> Hidden Version er faktisk også den totalt oprindelige version af T2.

Den oprindelige version må være den som kommer i biografen. Alle film
gennemgår processer hvor de bliver ændret, manuskripter ændre sig hele
tiden, film vises til forscreeninger hvorefter der måske foretages
ændringer. Ikke en gang præmieren kan man regne med, Lucas ændrede ting i
StarWars efter den var begyndt at køre i biografen.

> [...]
> Men det fandt Camaron ud af at sådan skal det ikke være alligevel, for
> hvad nu hvis de fik idéen om en T3 på et senere tidspunkt, så holder

Det er ikke det han siger på DVD kommentaren.

> Linda Hamilton er nemlig blevet skrottet af Hollywood pga hendes lesbiskhed
> og ødelæggelse af en lille famillie.

Næppe.

Fra : LZ

Dato : 06-08-03 17:38

Til noget andet...
Hvor kan man finde denne "easter egg" som i snakker om ??

LZ

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-08-03 17:49

> Hvor kan man finde denne "easter egg" som i snakker om ??

Det er kun på Ultimate Edition Region 1 den findes - og IKKE den nye fra
OnAir.

Vælg "Special Edition" fra hovedmenuen. Terminatorkraniets ene øje lyser
rødt. I højre side af skærmen bemærkes nogle mærkelige, ulæselige symboler.
På fjernbetjeningen trykkes talkombinationen 82997 (datoen for Judgment Day
i filmen: August 29th, 1997) - og symbolerne i siden ændrer sig til teksten
"The Future Is Not Set" (ét ord kommer til syne for hvert ciffer). Bemærk,
at på nogle afspillere er man nødt til at trykke på "enter" efter hvert
ciffer.
Herefter vil begge øjne lyse rødt, og der fremkommer en ny menu, der
giver adgang til "The Hidden Version" med alternativ slutning og andre
scener integreret i filmen.