Anders og Andreas - selv netbetjente afsky~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-03 11:22

Det er fortid at blande sig i folks skriverier når de er rimelig ontopic.

Petitesser om offtopic pga overlap on om xpost er smagsdommeri som udbyderne
aldrig igen vil røre, efter jeg trak dem i landsretten.

Selv Mosegaard har ret frit spil - og kun kværulantforrykte
netbetjent-wanabe's kører det gamle tabte slag

Så var ontopic - jeg skriver altid ontopic. Eller ignorer. Der er ikke andre
hæderlige løsninger. I spammer hvilket jeg aldrig har gjort

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-08-03 12:28

Bo Warming ELTZNXFXSMII@spammotel.com skrev dette:

[ ... ]
> I spammer hvilket jeg aldrig har gjort

Nu er det ganske enkelt på tide at du tager dig sammen og følger de
almindeligt gældende regler for brugen af de danske nyhedsgrupper.

Intet i dette indlæg har noget som helst med gruppen
dk.livssyn.kristendom at gøre

Vil du diskustere netikette findes dk.admin.netikette og vil du
diskutere netmisbrug findes der dk.admin.netmisbrug - *INGEN* af disse
emner hører hjemm i denne gruppe.

Og lad så være med at bruge mit navn i subjectlinien. Jeg finder det
særdeles krænkende at min navn optræder der, - og dette er du jo
blevet gjort opmærksom på før.

Jeg begynder at forstå mere og mere hvorfor der er så mange der afskyr
din ignorante og arrogante facon og din skiden højt og flot på alle
gældende regler for ordentlig og fornuftig opførsel på usenettet.

FUT dk.admin.netikette

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/ om bl.a. skabelse
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-03 13:51

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> wrote in message
> Og lad så være med at bruge mit navn i subjectlinien. Jeg finder det
> særdeles krænkende at min navn optræder der, - og dette er du jo
> blevet gjort opmærksom på før.

Du tvinger mig til at svare på dine personangreb, og for at beskytte andre
fra at spilde tid på dit OT og spam, så advarer jeg således i subject line

Igen og igen klager du til netbetjente.

Aldrig bakker de dig op, for det kan ingen.

Igen spørger jeg - hvad ingen .dk.admin.netikette veteranerne evner at
oplyse

HVAD ER ULEMPEN VED X-POST

Er aversionerne ikke forældet og fra de langsomme modemmers tid?

At du frabeder dig dit og dat, behøver ikke at være grund til at efterfølge
dine råd - du tegner ikke usenet.

Hvis du havde god netikette, ville du ringe eller emaile så vi ikke taler
forbi hinanden.

Jeg er så social, vennesæl og kristen som dig - men vil du kun slagsmål og
ikke løsning af dit problem?

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-08-03 14:07

> Du tvinger mig til at svare på dine personangreb, og for at
> beskytte andre fra at spilde tid på dit OT og spam, så advarer jeg
> således i subject line

Jeg frabeder mig stadig at du, eller andre, benytter mit navn i
subjectlinien! - Gider du respektere det?

> Igen og igen klager du til netbetjente.
>
> Aldrig bakker de dig op, for det kan ingen.

Fordi langt de fleste har filtre på der frasoreterer alt der har med
navnet Bo Warming at gøre!

> Igen spørger jeg - hvad ingen .dk.admin.netikette veteranerne evner
> at oplyse
>
> HVAD ER ULEMPEN VED X-POST

Læs på uset.dk hvad den siger om xpostninger, - og ret dig efter det.

> Er aversionerne ikke forældet og fra de langsomme modemmers tid?

Nej. Og det er stadig flertallet der har modemmer! Og fordi du blærer
dig med at have noget andet skal vel ikke gå ud over alle de mange der
stadig har deres gode gamle stabile og driftssikre modem!

> At du frabeder dig dit og dat, behøver ikke at være grund til at
> efterfølge dine råd - du tegner ikke usenet.

Når jeg frabeder mig at du bruger (misbruger) mit navn i subjectlinien
så undlader du for fremtiden at gøre dette, - såfremt altså at der
bare er en smule anstændig tilbage i dig.

> Hvis du havde god netikette, ville du ringe eller emaile så vi ikke
> taler forbi hinanden.

Jeg har ingen ambitioner om at ville ringe eller maile til dig. Og
efter alt hvad du har lukket ud om en anden persons besøg hos dig, og
hvordan du har miskrediteret hans motiver for dette besøg, har jeg
ikke længere heller nogen ambition om at foretage et visit hos dig.

Men vi kunne jo mødes på perron 12, tredje stolpe fra øst (den med
plakaten af Bin Laden og Saddam) på hovedbanegården i Teheran kl
16.00.

> Jeg er så social, vennesæl og kristen som dig - men vil du kun
> slagsmål og ikke løsning af dit problem?

Såfremt du var social, vennesæl og kristen (som du fremfører postulat
om), - ja så ville du sætte en stor ære i at vise respekt for bl.a.
denne gruppe ved at undlade at poste dit politiske ævl her. Og du
ville holde dig til indlæg der ret og regulært handlede om kristendom.

Og så bedes du altså respektere at dette intet har med kristendom at
gøre, og derfor er fejlpostet i den gruppe.
XFUT dk.admin.netikette

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-08-03 01:48

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Petitesser om offtopic pga overlap on om xpost er smagsdommeri som
> udbyderne aldrig igen vil røre, efter jeg trak dem i landsretten.

Hvornår har du da nogensinde "trukket udbydere i Landsretten"? Er du sikker
på det ikke er din egen storhedsvanvittige vrangforestilling?

> Selv Mosegaard har ret frit spil - og kun kværulantforrykte
> netbetjent-wanabe's kører det gamle tabte slag

Desværre er der ikke meget gøre ved typer som dig og Mosegaard andet end at
gå direkte efter jeres forbindelser, når I overskrider grænserne. Det må jeg
så gøre også i dit tilfælde, hvis du fortsætter.

> Så var ontopic - jeg skriver altid ontopic. Eller ignorer. Der er
> ikke andre hæderlige løsninger. I spammer hvilket jeg aldrig har gjort

Rendyrket vrøvl. Det er dig som krydsposter til totalt irrelevante grupper
og sender lange indlæg om alt og ingenting.

Og så skal vi vist atter og endnu engang over i dk.admin.netmisbrug, hvor
denne tråd hører hjemme.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-03 05:42

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message

> Hvornår har du da nogensinde "trukket udbydere i Landsretten"? Er du
sikker
> på det ikke er din egen storhedsvanvittige vrangforestilling?

Da min første §266b-sag ankedes, indkaldte min advokat TDC som vidne og de
bukkede og skrabede og erkendte overfor dommeren, at censur som den engang
opnåede mod mig, må ikke ske i fremtiden, og det løfte er siden holdt af
denne toneangivende udbyder og af de andre.

Hvem af os to har været hospitalsindlagt for vrangforestillinger? Ikke mig.
Jeg er ikke stofmisbruger.
Og jeg har aldrig begået strafbar injurie med bevidst 100% misinformation,
som du har.
Fortæl hvilket had der fik dig til at opdigte ud af den blå luft, at jeg
skulle være dømt for jødehad?
Samme had som får Andreas Falck til at gøre sig til grin i
dk.admin.netmisbrug, hvor han igenigenigen kræver assistance til at få mig
tungeafskåret, selvom jeg aldrig har brudt fundats.?

> [...]
jeg
> så gøre også i dit tilfælde, hvis du fortsætter.

Selv netbetjent Bertel mener, at klager over mig er lysår mindre vægtige end
klager over Mosegaard.
Men heller ikke Mosegaard kan rammes idag - for min landsretsindsats har
trukket klør ud af censur.
Er der en ond masochisme-ånd der får dig til at åbne indlæg fra mig eller
Mosegaard.
Lad dog vær.
Hvordan kan du være generet af ytringsfrihed?
Har dit had mod Grosbøll ført til FK-udmeldelse, som du har lovet os alle
klart og utvetydigt?
Jesus siger : ELSK - HAD IKKE
Jeg elsker alle verdens 6 mio mennesker - incl muslimer.
Derfor ønsker jeg, at de rejser hjem og gavner trosfæller, hvor de hører
hjemme.
Se hvordan jeg drejer dine OT-indlæg ind på kristendom, så dit spam ikke
fører til vendeta-evig fundatsstridighed.
Ring og lad os forsones.
Det er kun ord - de kan ikke såre så meget som papirkugler.
Nogle af de film du var tændt på at vi skulle se sammen, går stadig i
biffen.
"Et godt skænderi renser luften" sagde min mor altid, og hun var som din
folkeskolelærer og havde livserfaring.
Hilsen Bo 35861000

PS Sku vi ikke snakke kun BOLD og ikke MAND i denne ng i fremtiden?

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-08-03 08:13

> [...]

> dk.admin.netmisbrug, hvor han igenigenigen kræver assistance til at
> få mig tungeafskåret, selvom jeg aldrig har brudt fundats.?

Alene dette indlæg, hvor du ignorer en FUT er et fundatsbrud, idet
dette indlæg ikke handler om kristendom, men er en gfang forvrøvlet
vås, du fyrer af for at forsvare din ret til at forurene og forpeste
samtlige nyhedsgrupper med dit ildestinkende gylle.

Hvorfor vender du ikke tilbage til den gode linie du var i fuld gang
med at anlægge dig for et par måneder siden. - Da opnåede du virkelig
at skrive indlæg der hovedsageligt havde kristendommen (og ikke
politik, filosofi og vrøvl) som hovedindhold.

Vend tilbage til den linie, og vi vil kunne få gode og frugtbare
debatter om kristendom og dertil knyttede emner. Og det ville være mig
en fornøjelse og sand glæde at deltage i sådanne debatter med.

[ ... ]
> PS Sku vi ikke snakke kun BOLD og ikke MAND i denne ng i fremtiden?

Så synes jeg vitterligt at du skulle undgå disse udfald mod navngivne
personer, som er ved at udvikle sig til dit varemærke. Og endnu engang
har du draget mig ind i en udtalelse om had af en type, der er direkte
krænkende.

Den slags inspirerer jo ikke ligefrem til at tro på at du virkelig er
villig til at gå efter bolden og ikke manden. For hidtil har du ikke
bestilt meget andet end at gå efter manden og ladet bolden være totalt
urørt.

Tag dig sammen, og respekter at det ikke er dig alene og egenhændigt,
men at det er alle gruppens deltager, med fuld respekt for den
allerede vedtagne fundats, der sætter grænserne for hvad netop denne
gruppe skal og må bruges til.

Vil du ændre på hvad gruppens må bruges til og vil have flyttet disse
grænser, da står det frit for at fremsætte et OTD til fundatsændring.
Men så længe fundatsen ikke *er* blevet ændret, da vær så venlig at
føælge den og rette dig efter den.