WIN XP (Home) T68i Bluetooth Telmore GPRS ~
Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-08-03 10:27

Nogen der har en opsætningsvejledning så jeg kan gå på internettet med min T68i?

WIN XP Home
T68i
MSI USB Bluetooth
Telmore GPRS

Den vejledning TDC Mobil har, den passer ikke med XP

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet er
taget,,,

Fra : Janner

Dato : 03-08-03 11:36

> WIN XP Home
> T68i
> MSI USB Bluetooth
> Telmore GPRS
>
> Den vejledning TDC Mobil har, den passer ikke med XP

Øhhhh det er da så og sige det samme under kontrol panelet er opsætning for
modem osv. her laves blot en opkalds forbindelse ligesom i vejledningen ...
Det er Leth

/Jan

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-08-03 11:46

Janner skrev Søndag den 3. august 2003 12:36 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Øhhhh det er da så og sige det samme under kontrol panelet er opsætning for
> modem osv. her laves blot en opkalds forbindelse ligesom i vejledningen ...
> Det er Leth

Skærmbilderne passer ikke, og jeg kan ikke finde noget der ligner,,,