Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP Photosmart C200
Fra : Bente Bent

Dato : 03-08-03 08:55

Jeg har fået fat i et ældre digitalt camera af mærket subj. men jeg har et
stort problem, jeg mangler kablet som skal overføre mine billeder til min
computer, er der en der ved hvor man evt. kan få fat i et sådant, jeg har
kigget på HP hjemmeside men der står at kablet ikke fremstilles mere, så jeg
er lidt på herrens mark, er der mon en der kan hjælpe.

Hilsen

Erik

Fra : Sparre

Dato : 03-08-03 09:05

> jeg har
> kigget på HP hjemmeside men der står at kablet ikke fremstilles mere, så
jeg
> er lidt på herrens mark, er der mon en der kan hjælpe.

Tjaaa da cameraret bruger et CompactFlash kort (så vidt jeg kan se på
HP.com) kunne du jo anskaffe dig en kortlæser, se lidt på EDBPriser.dk under
Flash RAM > Tilbehør så finder du sikkert noget du kan bruge..

--
Sparre

Fra : Mogens

Dato : 03-08-03 11:43

On Sun, 3 Aug 2003 09:55:09 +0200, "Bente Bent" <elm@mail-online.dk>
wrote:

> [...]
>kigget på HP hjemmeside men der står at kablet ikke fremstilles mere, så jeg
>er lidt på herrens mark, er der mon en der kan hjælpe.

Hej

Du kan sende mig en mail på moveng@gvdnet.dk
Så kan vi sikert godt finde en løsning.

Jeg har nemlig samme kamera og jeg bruger
aldrig det kabel. Det er alt for langsomt for mig
at overføre billederne på den måde, så jeg
bruger en kortlæser istedet.

mvh Mogens