Kanaltur på de hollandske kanaler?
Fra : Heidi Sørensen

Dato : 03-08-03 07:24

Hej..
Jeg har en gang været på kanaltur (7 dage) i egnen nord for Amsterdam, men
det er rigtigt mange år siden ( 20 år). Nu kunne jeg godt tænke mig at komme
af sted igen,

Jeg havde forestillet mig noget med at der flere familier/mennesker, man har
sin egen kahyt, middagen bliver serveret, evt. man selv kan lave mad, der er
mulighed for at låne/leje cykler, så man selv kan komme frem til næste stop.

Er der nogen der har nogle steder på internettet?
Evt. en adresse/telefonnr. til et sted, hvor de formidler disse rejser. Vi
vil selv kører til Holland.
Jeg har ikke kunnet finde noget. Udover hvor man selv skal sejle, og det har
vi ikke eksperticen til.
Med venlig hilsen

Heidi Sørensen

Fra : Carsten Holck

Dato : 05-08-03 14:52

Heidi Sørensen wrote:
> [...]
> godt tænke mig at komme af sted igen,
> Jeg har ikke kunnet finde noget. Udover hvor man selv skal sejle, og

Det skal i nu ikke være bange for - har gjort det i frankrig (Bourgogne)-
kanon ferie og meget afslappende.
Der gives en introduktion inden man bliver sluppet løs, og der er jo ikke de
store problemer med navigationen.

Det er min påstand at hvis I bare een gang har set et billede af en kano vil
i kunne finde ud af at sejle en kanalbåd

Carsten Holck

Malling Support ApS, Vesterbygade 14, DK-9520 Skørping, Denmark
Tel.: +45 9833 9688 Fax.: +45 9833 9687

Fra : Carsten Holck

Dato : 05-08-03 14:55

Heidi Sørensen wrote:
> [...]
> komme frem til næste stop.
>
> Er der nogen der har nogle steder på internettet?

Prøv at kigge på http://www.channelcruises.nl/
Bike & barge kunne være noget