Konvertering
Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-08-03 02:43

Hejsa NG, Vil lige høre om det er muligt at importerer en wks fil til ms
excel, og hvis ja hvordan skal jeg så gøre det ??

Michael

Fra : pre

Dato : 03-08-03 08:37

Den skal åbnes på sædvanlig vis.
pre

Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-08-03 11:52

Det bliver bare til nogle mærkelige tegn, uden sammenhæng....og absolut
ulæseligt

Michael

Fra : pre

Dato : 03-08-03 13:06

En wks fil kommer normalt fra Lotus 1-2-3 og skal, igen normalt, åbnes som
en wks fil. Kontroller evt.i Word, som kan åbne, men ikke gemme den
filtype.
Det er selvfølgelig et spørgsmål om hvor veltilpasset/updateret dine
konverteringsfiltre er.