/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Brok over Telmore - igen.
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 02-08-03 22:59

Bare sabl mig ned, alt hvad i har lyst til. Jeg er skide ligeglad, for fakta
er at Telmore åbenbart har valgt ikke at opdatere min konto siden d. 30.
juli.

For fanden, hvordan skal jeg kunne holde et konstant overblik med min konto,
og indsætte penge når det er nødvendigt, med en så stor forsinkelse? Det
pisser mig ret voldsomt, for jeg har helt sikkert brugt fonen siden 30.
juli.!

- billede bliver smidt i dk.binaer under "langsom opdatering af Telmore",
såsnart jeg får installeret mit Photoshop igen (har lige formatteret, kører
en Windows 2000 nu

// Troels



 
 
Rune Sørensen (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Rune Sørensen


Dato : 02-08-03 23:19

> For fanden, hvordan skal jeg kunne holde et konstant overblik med min
konto,
> og indsætte penge når det er nødvendigt, med en så stor forsinkelse? Det
> pisser mig ret voldsomt, for jeg har helt sikkert brugt fonen siden 30.
> juli.!

Du kunne fx holde lidt øje med dit forbrug... Personligt syntes jeg at
forsinkelsen er acceptabel - nok primært fordi jeg har et ret jævnt forbrug,
og det er således muligt at få en god fornemmelse af hvor hurtigt pengene
bliver brugt..

Du får en besked når du har under 50 kr på din konto, og du får mindst en
besked hver dag når din konto er i minus - i en uge, indtil kontoen bliver
lukket! På den måde ved du, hvornår du skal sætte penge ind!

/Rune Sørensen



Troels [around 9000] (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 02-08-03 23:29

> Du får en besked når du har under 50 kr på din konto, og du får mindst en
> besked hver dag når din konto er i minus - i en uge, indtil kontoen bliver
> lukket! På den måde ved du, hvornår du skal sætte penge ind!

Pis og papir!

Kontoen har _ihvertfald_ været i minus i 2 dage nu, 100% sikkert - ikke at
opdateringerne siger det - men det siger min inituition mig... Ret sikkert.

De gider bare ikke opdatere?

Lorteselskab... (Big Cohones)

// Troels



Rune Sørensen (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Rune Sørensen


Dato : 02-08-03 23:36

> Pis og papir!
>
> Kontoen har _ihvertfald_ været i minus i 2 dage nu, 100% sikkert - ikke at
> opdateringerne siger det - men det siger min inituition mig... Ret
sikkert.
>
> De gider bare ikke opdatere?

Du forstår ikke hvad jeg mener... Din konto er IKKE i minus, hvis der ikke
står at den er i minus på forsiden når du logger ind - det er muligt at den
reelt kommer i minus når opdateringen finder sted, men du skal jo heldigvis
ikke betale for det.. Så læn dig tilbage og nyde 30 kr's gratis kredit,
eller indbetal de 100 kr og værd glad - om du gør det nu eller overmorgen er
vel fuldstændigt ligegyldigt?!

Telmore skal selvfølgelig, som ethvert andet selskab, opfylde de "løfter"
som de markedsfører sig selv på.. Derfor er det givetvis ikke i orden at din
konto ikke er blevet opdateret.. Personligt kan jeg sige, at hvis en langsom
opdatering af min saldo er prisen for et i øvrigt velfungerende og meget
billigt mobilabonnement, så er jeg villig til at acceptere det!



KsNa (03-08-2003)
Kommentar
Fra : KsNa


Dato : 03-08-03 10:34


"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3f2c3b3f$0$24663$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Du får en besked når du har under 50 kr på din konto, og du får mindst
en
> > besked hver dag når din konto er i minus - i en uge, indtil kontoen
bliver
> > lukket! På den måde ved du, hvornår du skal sætte penge ind!
>
> Pis og papir!
>
> Kontoen har _ihvertfald_ været i minus i 2 dage nu, 100% sikkert - ikke at
> opdateringerne siger det - men det siger min inituition mig... Ret
sikkert.
>

Så er det jo NU. du skal sætte penge på kontoen.

Mvh.
Kim


> De gider bare ikke opdatere?
>
> Lorteselskab... (Big Cohones)
>
> // Troels
>
>



Ivar Madsen (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 02-08-03 23:22

Troels [around 9000] skrev Lørdag den 2. august 2003 23:58 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Bare sabl mig ned, alt hvad i har lyst til. Jeg er skide ligeglad, for fakta
> er at Telmore åbenbart har valgt ikke at opdatere min konto siden d. 30.
> juli.

Vi kan da hurtigt blive enig om at det er ireterende at det er bagud, men de
skriver

| Vi tilsigter opdatering af din konto indenfor 24 timer.
| Kald i udlandet kan være flere uger forsinket.

så, jeg ser ikke nogen grund til at brokke sig på den måde. Har du hørt med
Telmore hvornår de forventer at være oppe på normal standart igen?

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet er
taget,,,

Troels [around 9000] (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 02-08-03 23:31

> så, jeg ser ikke nogen grund til at brokke sig på den måde. Har du hørt
med
> Telmore hvornår de forventer at være oppe på normal standart igen?

Næh, man kan vente i 20 minutter uden de griber knoglen?

Har forsøgt før - og regner da med de gider smide en SMS hvis de har lort i
deres systemer... Men omvendt, ville det tendere spam med den mængde
SMS'er...

// Troels



Michael Lund Sørense~ (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Michael Lund Sørense~


Dato : 02-08-03 23:27

Troels [around 9000] skrev :
> Bare sabl mig ned, alt hvad i har lyst til. Jeg er skide ligeglad, for
fakta
> er at Telmore åbenbart har valgt ikke at opdatere min konto siden d. 30.
> juli.
>
30 juli i år ? Wov 2 dage....

> For fanden, hvordan skal jeg kunne holde et konstant overblik med min
konto,
> og indsætte penge når det er nødvendigt, med en så stor forsinkelse? Det
> pisser mig ret voldsomt, for jeg har helt sikkert brugt fonen siden 30.
> juli.!

Måske skulle du prøve deres - Automatisk Optankning


--
Med venlig hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 22.7.03)



Troels [around 9000] (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 02-08-03 23:33

> 30 juli i år ? Wov 2 dage....

Godt talt...

30. juli - dag 1
31. juli - dag 2
1. aug - dag 3
2. aug - dag 4
og i dag, 3.aug - dag 5.

> Måske skulle du prøve deres - Automatisk Optankning

DEN VIRKER JO IKKE NÅR KONTOEN IKKE BLIVER OPDATERET!

Hvorfor kan folk ikke forstå den ene pointe? Saldokontrol og Automatisk
Optankning virker _ikke_ når kontoen jo ikke bliver opdateret!

// Troels



JMo. (02-08-2003)
Kommentar
Fra : JMo.


Dato : 02-08-03 23:44

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in
news:3f2c3c16$0$24729$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

>> Måske skulle du prøve deres - Automatisk Optankning
>
> DEN VIRKER JO IKKE NÅR KONTOEN IKKE BLIVER OPDATERET!
>
> Hvorfor kan folk ikke forstå den ene pointe? Saldokontrol og Automatisk
> Optankning virker _ikke_ når kontoen jo ikke bliver opdateret!

Hvad mener du med at Automatisk Optankning "virker _ikke_". I samme øjeblik
saldo'en bliver negativ, bliver der jo tanket op?

At saldoen så er lang tid om at blive opdateret, betyder jo blot at du får
en længere kredit på dine samtaler?

Mht. Saldokontrol - har du fået bekræftet fra Telmore, at saldokontrol er
afhængig af saldo'en? Det gætter jeg (stadig) på at den ikke er - men at
den derimod ligger i TDC's system, og dermed ikke er påvirket af forsinkede
CDR's. Anyone der har erfaringer på området?

Men ellers, så kan jeg snildt følge din irritation. Utroligt at TDC ikke
blot kan sende CDR's afsted med faste intervaller.

Brian (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 02-08-03 23:31

Hejsa

Troels [around 9000] wrote:
> Bare sabl mig ned, alt hvad i har lyst til. Jeg er skide ligeglad,

Jaaa... det er vel blevet en vanesag for dig :)

> for fakta er at Telmore åbenbart har valgt ikke at opdatere min konto
> siden d. 30. juli.

Har du sendt dem en mail ?
Sidst de glemte mig, skete der pludselig en opdatering efter en mail....
selv om de sagde at de var afhængige af TDC'a tempo på det punkt ;)

> For fanden, hvordan skal jeg kunne holde et konstant overblik med min
> konto, og indsætte penge når det er nødvendigt, med en så stor
> forsinkelse? Det pisser mig ret voldsomt, for jeg har helt sikkert
> brugt fonen siden 30. juli.!

Well.... begynder at holde lidt med "de andre"
Hvis du har så svært ved at smide lidt ekstra penge ind, burde du måske
tilmelde dig deres "Automatisk Optankning" service... :)
Hvis du betaler for en service (godt nok kun 2,- ) hvor de er afhængig af en
lidt hurtigere opdatering, skal der nok komme lidt ekstra fart over feltet
;)

Forresten.... har du prøvet en F5 når du er på siden med din saldo

/Brian



Troels [around 9000] (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 02-08-03 23:36

> Well.... begynder at holde lidt med "de andre"
> Hvis du har så svært ved at smide lidt ekstra penge ind, burde du måske
> tilmelde dig deres "Automatisk Optankning" service... :)
> Hvis du betaler for en service (godt nok kun 2,- ) hvor de er afhængig af
en
> lidt hurtigere opdatering, skal der nok komme lidt ekstra fart over feltet

Vil ikke betale penge for at de kan overholde deres tilsigtelser af
opdateringer - de kan bare prøve at nå bare deres egne mål?

Anyways, sker det her hver gang jeg nærmer mig de 0 kr... De er egentlig ret
luskede.! Så kan de liiiige snige den ned på et lukningsgebyr... Suk...

> Forresten.... har du prøvet en F5 når du er på siden med din saldo

For pokker... Hold nu op med det fis, jeg kan nok finde ud af at bruge en
computer? Det kan irritere mig, at folk pludseligt antager at man er
computeranalfabet, bare fordi man har lort med sit Telmore?

// Troels



Brian (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 02-08-03 23:42

Hejsa

>> Forresten.... har du prøvet en F5 når du er på siden med din saldo
>>
>
> For pokker... Hold nu op med det fis, jeg kan nok finde ud af at
> bruge en computer?

Jaja, det var nu også ment som en spøg men smiley'en faldte måske
igennem....

>Det kan irritere mig, at folk pludseligt antager
> at man er computeranalfabet, bare fordi man har lort med sit Telmore?

Hehe... jeg begynder at tro du er computeranalfabet, hvis du ikke snart
finder du af forskellen på et "!" og et "?" ;)

Men ellers har jeg selv haft problemer med Telmore, og nævnt det lidt her i
gruppen, så jeg ved hvad du mener.
Telmore er gudeselskabet herinde.... er der mon ikke også en der på et
tidspunkt foreslår dig, at skifte selskab hvis du er så utilfreds... den
kommer hver gang!! :)




Rune Sørensen (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Rune Sørensen


Dato : 02-08-03 23:44

> Telmore er gudeselskabet herinde.... er der mon ikke også en der på et
> tidspunkt foreslår dig, at skifte selskab hvis du er så utilfreds... den
> kommer hver gang!! :)

Hehe jeg kom først denne gang!



Troels [around 9000] (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 02-08-03 23:45

> Telmore er gudeselskabet herinde...

Ja, and it's causing me nausea...!

// Troels



Rune Sørensen (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Rune Sørensen


Dato : 02-08-03 23:42

> Vil ikke betale penge for at de kan overholde deres tilsigtelser af
> opdateringer - de kan bare prøve at nå bare deres egne mål?
Så vælg TDC og vær glad!

> Anyways, sker det her hver gang jeg nærmer mig de 0 kr... De er egentlig
ret
> luskede.! Så kan de liiiige snige den ned på et lukningsgebyr... Suk...
Hehe det kan du jo ikke mene seriøst det der.. Som lærerne havde det med at
sige: Hvis du altid kommer 5 min for sent, så prøv at stå 5 min før op..
Indbetal dog de penge 3 dage inden du kommer i minus!

> For pokker... Hold nu op med det fis, jeg kan nok finde ud af at bruge en
> computer? Det kan irritere mig, at folk pludseligt antager at man er
> computeranalfabet, bare fordi man har lort med sit Telmore?
Det har ikke noget med Telmore at gøre.. Bare noget at gøre med at du
åbenbart ikke kan finde ud af dine pengesager... PBS er jo heller ikke
ligefrem hurtige med deres Dankort opdateringer!



Troels [around 9000] (02-08-2003)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 02-08-03 23:47

> Hehe det kan du jo ikke mene seriøst det der.. Som lærerne havde det med
at
> sige: Hvis du altid kommer 5 min for sent, så prøv at stå 5 min før op..
> Indbetal dog de penge 3 dage inden du kommer i minus!

Næ, man kunne jo være en der troede på hvad der stod på saldoen? Det pisser
mig af, at i kun går op i at beskytte jeres lille elskede Telmore...

> Det har ikke noget med Telmore at gøre.. Bare noget at gøre med at du
> åbenbart ikke kan finde ud af dine pengesager... PBS er jo heller ikke
> ligefrem hurtige med deres Dankort opdateringer!

Bla, bla, HAR FINT STYR PÅ MINE PENGESAGER!

Jeg er bare fucking træt af, at lille irriterende Telmore ikke _gider_ nosse
sig sammen til at opdatere saldoen på eens konto.!

// Troels



JMo. (03-08-2003)
Kommentar
Fra : JMo.


Dato : 03-08-03 00:02

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in
news:3f2c3f50$0$24683$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Jeg er bare fucking træt af, at lille irriterende Telmore ikke _gider_
> nosse sig sammen til at opdatere saldoen på eens konto.!

Det _gider_ de ganske givet godt - men de kan ikke opdatere din saldo før
TDC har sendt dem CDR's på de samtaler der har været. Og det sker desværre
ofte at der er lidt forsinkelse fra TDC's side på disse.

At du som kunde så ikke kan bruge dette interne problem mellem TDC og
Telmore til noget, er jo så en helt anden sag. Men det er altså ikke fordi
Telmore ikke gider.

Johnny (03-08-2003)
Kommentar
Fra : Johnny


Dato : 03-08-03 13:53


JMo. wrote:
> "Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in
> news:3f2c3f50$0$24683$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
>
>
>>Jeg er bare fucking træt af, at lille irriterende Telmore ikke _gider_
>>nosse sig sammen til at opdatere saldoen på eens konto.!
>
>
> Det _gider_ de ganske givet godt - men de kan ikke opdatere din saldo før
> TDC har sendt dem CDR's på de samtaler der har været. Og det sker desværre
> ofte at der er lidt forsinkelse fra TDC's side på disse.
>
> At du som kunde så ikke kan bruge dette interne problem mellem TDC og
> Telmore til noget, er jo så en helt anden sag. Men det er altså ikke fordi
> Telmore ikke gider.

Det er jeg helt enig i JMo. At der er problemer mellem TDC og Telmore
kan ikke være kundens problem.

Troels har helt klart et problem med sin konto hos Telmore, og han kan
ikke bruge sin telefon.

Hvis jeg har forstået sagen rigtigt:
I.flg. Telmores markedsføring så kan man kun få et minus på 200 på
kontoen. Men hvis kontoen ikke bliver opdateret, så kan man reelt
forbruge f.eks. for 5000 kr. og når kontoen endeligt bliver opdateret,
så bliver den lukket.

Det kan jeg kun give Troels ret i er for dårligt. Det mindste Telmore
kunne gøre var, at informere de ramte kunder om problemet.

Jeg er sikker på, at Telmore Frank følger debatten, så hvorfor giver du
ikke dit besyv med? Har I virkelig problemer med jeres opdateringer
lissom Troels og Ivar Madsen siger?

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!


JMo. (03-08-2003)
Kommentar
Fra : JMo.


Dato : 03-08-03 14:40

Johnny <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> wrote in
news:bgj0hu$h0g$1@news.cybercity.dk:

> Hvis jeg har forstået sagen rigtigt:
> I.flg. Telmores markedsføring så kan man kun få et minus på 200 på
> kontoen. Men hvis kontoen ikke bliver opdateret, så kan man reelt
> forbruge f.eks. for 5000 kr. og når kontoen endeligt bliver opdateret,
> så bliver den lukket.

Telmores vilkår:
http://www.telmore.dk/vilkaar.html

"9.2 Kundens tjeneste spærres ikke umiddelbart ved overskridelse af den
indbetalte taletid, og kunden kan have et forbrug på kredit, som debiteres
til TELMOREs almindelige takster. Overskrider kunden ved sit forbrug den
indbetalte taletid, giver TELMORE kunden en kredit på op til 7 dage eller
højest ca. 200 kr. TELMORE tilstræber at spærre ved minus 200 kr. Ved
overskridelse af én af disse grænser er TELMORE berettiget men ikke
forpligtet til at spærre tjenesten uden varsel. TELMORE er berettiget til
at tage gebyr for TELMOREs lukning af tjenesten."

Bemærk formuleringerne:
"TELMORE tilstræber at spærre ved minus 200 kr"
"...berettiget men ikke forpligtet til at spærre tjenesten uden varsel."

De skriver dog også:
"..skal dog være opmærksom på forsinkelsen af taksering af dine kald,
hvilket medfører at kald registreres indenfor ca. 24 timer."

Så ja, Telmore bør tilstræbe at saldoen er opdateret indenfor 24 timer, og
hvis dette over længere tid ikke er tilfældet, så har de et problem. Men
ved enkelte, kortvarige forsinkelser, har de skrevet sig uden om problemet.

Grethes (03-08-2003)
Kommentar
Fra : Grethes


Dato : 03-08-03 16:46



>
> Troels har helt klart et problem med sin konto hos Telmore, og han kan
> ikke bruge sin telefon.

Han bruger den da vist stadig flittigt, uanset hvad der så end måtte stå på
hans konto.

> Hvis jeg har forstået sagen rigtigt:
> I.flg. Telmores markedsføring så kan man kun få et minus på 200 på
> kontoen. Men hvis kontoen ikke bliver opdateret, så kan man reelt
> forbruge f.eks. for 5000 kr. og når kontoen endeligt bliver opdateret,
> så bliver den lukket.
>
> Det kan jeg kun give Troels ret i er for dårligt. Det mindste Telmore
> kunne gøre var, at informere de ramte kunder om problemet.

Skal Telmore til at være barnepige på folks telefoner?? Kan man være så naiv
og tro.......uanset, hvad der står på ens konto, og hvornår den sidst er
opdateret, så snakke 5000 min. uden at betale en krone ind, i den tro, når
kontoen ikke er gået i negativ, at der så stadig er penge på den. Er man
ikke selv forpligtiget til at holde styr på minutterne.

> Jeg er sikker på, at Telmore Frank følger debatten, så hvorfor giver du
> ikke dit besyv med? Har I virkelig problemer med jeres opdateringer
> lissom Troels og Ivar Madsen siger?

Ja, det tror jeg også han gør, men kan ikke se, med hvad han skal give sit
besyv i denne tråd.





Telmore - Frank Rasm~ (03-08-2003)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 03-08-03 19:16

> Det kan jeg kun give Troels ret i er for dårligt. Det mindste Telmore
> kunne gøre var, at informere de ramte kunder om problemet.
>
> Jeg er sikker på, at Telmore Frank følger debatten, så hvorfor giver du
> ikke dit besyv med? Har I virkelig problemer med jeres opdateringer
> lissom Troels og Ivar Madsen siger?

Vi er ikke forpligtiget til at lukke ved kr. 200, men vi tilstræber det. Vi
har
i sagens natur en stor interesse i at få registeret kald så hurtigt som
muligt,
da vi jo ellers ikke får nogle indbetalinger ! Men det værste der kan ske er
blot ekstra kredit, det håndtere langt størsteparten af vores kunder uden
problemer (Også uden saldokontrol). Men det sker desværre at CDR er
forsinket, hvilket primært er til ulempe for os selv.

Teknisk er det CDR records fra TDC der er forsinket, hvilket til tider med-
fører at vores kunder får langt mere kredit end tilsigtet. Til trods for
hvad
der gives udtryk for, sidder vi ikke og "vælger" at bogføre opkald, det sker
i
samme tempo som vi får de nødvendige CDR records fra TDC.

Dette gælder iøvrigt for alle service providere, der benytter sig af TDC's
net.

Med venlig hilsen


Frank Rasmussen
Telmore A/S



Ivar Madsen (03-08-2003)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 03-08-03 19:33

Telmore - Frank Rasmussen skrev Søndag den 3. august 2003 20:15 i
dk.teknik.telefoni.mobil:


> Teknisk er det CDR records fra TDC der er forsinket, hvilket til tider med-
> fører at vores kunder får langt mere kredit end tilsigtet. Til trods for hvad
> der gives udtryk for, sidder vi ikke og "vælger" at bogføre opkald, det sker
> i samme tempo som vi får de nødvendige CDR records fra TDC.

Ja, nogen lyder som de tror at i sider manuelt og bogføre/opdatere hjemmesiden.
Men hvad sker der hvis man har "Automatisk Optankning" og storforbruger, måske
også i udlandet, og så kommer der så en stak CDR records, på tilsammen DKK
800,00 så kontoen kommer i minus med DKK 600,00, vil der så bare blive hævet
DKK 600,00 + det man har sat til at hæves op til, eller vil kontoen kunne blive
spæret, med udgift for genåbning?

> Dette gælder iøvrigt for alle service providere, der benytter sig af TDC's
> net.

Er det ikke også gældende for dem der bruger Sonofons net?

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet er
taget,,,

John K (02-08-2003)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 02-08-03 23:54


"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3f2c3411$0$24679$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Bare sabl mig ned, alt hvad i har lyst til. Jeg er skide ligeglad, for
fakta
> er at Telmore åbenbart har valgt ikke at opdatere min konto siden d. 30.
> juli.

Hmmm. du må være en af de specielt udvalgte
Min konto er opdateret til og med 1. august med alle opkald, SMS, MMS osv.
Så for mit vedkommende overholder Telmore hvad de bestræber sig på.


> For fanden, hvordan skal jeg kunne holde et konstant overblik med min
konto,
> og indsætte penge når det er nødvendigt, med en så stor forsinkelse? Det
> pisser mig ret voldsomt, for jeg har helt sikkert brugt fonen siden 30.
> juli.!

Indbetal dog når kontoen når omkring 50 kroner.
Ærlig talt virker du som en der burde købe et ganske almindeligt
taletidskort, med alle de problemer du kan blæse op til noget der ligner
jordens undergang.


> - billede bliver smidt i dk.binaer under "langsom opdatering af Telmore",
> såsnart jeg får installeret mit Photoshop igen (har lige formatteret,
kører
> en Windows 2000 nu

Tillykke.


Mvh

John




Ivar Madsen (03-08-2003)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 03-08-03 00:21

John K skrev Søndag den 3. august 2003 00:53 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Hmmm. du må være en af de specielt udvalgte
> Min konto er opdateret til og med 1. august med alle opkald, SMS, MMS osv.
> Så for mit vedkommende overholder Telmore hvad de bestræber sig på.

Min er nu heller ikke opdateret i flere dage,,,

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet er
taget,,,

Ole Rasmussen (03-08-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 03-08-03 16:40



Hej

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote:

>Bare sabl mig ned, alt hvad i har lyst til. Jeg er skide ligeglad, for fakta
>er at Telmore åbenbart har valgt ikke at opdatere min konto siden d. 30.
>juli.

Tror du ikke de pr. 30 Juli har smidt dig ud som kunde, med alt det
"brok" du laver over dem ?

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Troels [around 9000] (04-08-2003)
Kommentar
Fra : Troels [around 9000]


Dato : 04-08-03 00:38

> Tror du ikke de pr. 30 Juli har smidt dig ud som kunde, med alt det
> "brok" du laver over dem ?

Nej, for en af de næstkommende dage går jeg på Telia Xpress, håber jeg på...

// Troels



Lars Knudsen (04-08-2003)
Kommentar
Fra : Lars Knudsen


Dato : 04-08-03 10:08

Troels,

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message
news:3f2c3411$0$24679$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Bare sabl mig ned, alt hvad i har lyst til. Jeg er skide ligeglad, for
fakta
> er at Telmore åbenbart har valgt ikke at opdatere min konto siden d. 30.
> juli.

Oh.. Lille ven dog.. Her.. Tag en tudekiks og kom videre i dit liv...

** Lars





Kell Petersen (16-08-2003)
Kommentar
Fra : Kell Petersen


Dato : 16-08-03 17:29


> > Bare sabl mig ned, alt hvad i har lyst til. Jeg er skide ligeglad, for
> fakta
> > er at Telmore åbenbart har valgt ikke at opdatere min konto siden d. 30.
> > juli.

Du har sku da den fordel , at når du taler i den , kan du sku da se på minut
tælleren, hvor meget du har snakket for
i stedet for minutter kan du bruge hjernen og kalde det for kr,-
Og sætte beløbet ind på kontoen, efterhånden som du bruger af den.
Og som bruger eller køber af en ydelse, er du forpligtiget til at gøre
opmærksom på uregel mæssigheder.
f.eks manglende opkrævning.




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408887
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste