Dansktoppen.subnet tilbage
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-03 22:44

Danktoppensubnet er tilbage igen. den har skiftet adresse og kan nu findes
på:

http://medlem.jubii.dk/dansktoppensubnet/

Det var dejligt igen at kunne følge med i hvad der er de "hotteste /
varmeste nyheder indenfor populærmusikken.

Man kan læse en masse om tidens nok allerhotteste navn "Bjørn og Okay" og
deres friskpressede cd "Gæstebogen", der går som varmt brød og hvor der
medvirker et hav af kolleger, alle blandt de populæreste danske navne
indenfor musik. Der medvirker f.eks.: Keld og Hilda, Peter Vest, Johny
Reymer, Tina Siel og jeg ved snart ikke hvem. Læs selv mere på Danmarks
suverænt førende musikside på internet.

Hilsen Åge

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 03-08-03 10:43

Åge Halldorsson wrote:
> Danktoppensubnet er tilbage igen. den har skiftet adresse og kan nu
> findes på:
>
> http://medlem.jubii.dk/dansktoppensubnet/

Det var dog den mest rodede side jeg har set meget længe..
Tænk at man ikke engang tager sig lidt mere tid til, at lave en side der
er til holde ud at kigge på..

Sidder og ærgrer mig over at jeg spildte et klik på denne enormt
kedelige side..
Totalt informationsløs er den også..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-08-03 11:26

"Henrik Sørensen" <aaa@bbb.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> er til holde ud at kigge på..
>
> Sidder og ærgrer mig over at jeg spildte et klik på denne enormt

Det kan jeg kun erklære mig enig i. Jeg interesserer mig slet ikke for
dansktop, dette er nok mere en aversion for mig, men af ren nysgerrighed var
jeg lige ovre at kigge på siden.

Selv da jeg var nybegynder i at oprette en hjemmeside kom den bedre fra
start end det der. Der er en slem omgang ubehjælpsom rod og noget fungerer
slet ikke. Sådan en hjemmeside er stadig på "køkkenbordet" i sådan en
tilstand og bør bestemt ikke være uploadet og slet ikke opreklameret på
nyhedsgruppen.

vh
Kim

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-08-03 11:31

> [...]
> indenfor musik. Der medvirker f.eks.: Keld og Hilda, Peter Vest, Johny
> Reymer, Tina Siel og jeg ved snart ikke hvem. Læs selv mere på Danmarks

På den igen Åge. Den side trænger til en kærlig hånd, for at sige det pænt.
Læs min kommentar til Henrik Sørensen i denne debattråd.

vh
Kim

Fra : Troels

Dato : 04-08-03 11:37

> På den igen Åge. Den side trænger til en kærlig hånd, for at sige det
pænt.
> Læs min kommentar til Henrik Sørensen i denne debattråd.

Så prøv at læs Åges gamle kommentarer om denne side på
http://groups.google.dk

/Troels