defekt ur
Fra : Michael Hansen

Dato : 02-08-03 20:33

Hej

Er der nogen der ved om Citizen har en bestemt garantiperiode på deres
ure eller afhænger det af butikken hvor uret er købt? Sagen er den at
mit Citizen dykkerur desværre er gået kaput (dybdemåleren...). Jeg
købte det i Føtex i århus d.16/10 01. Det var jo desværre 2½ måned
inden den nye købelov trådte i kraft så jeg ikke automatisk har to års
reklamationsret på det. Det jeg håber på er at Citizen måske selv gi´r
to år, men der står ikke noget om det i brugsanvisningen... Nogen der
ved noget??

På forhånd tak!

Michael

Fra : Sune

Dato : 03-08-03 11:51

"Michael Hansen" <michaelmoch@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> reklamationsret på det. Det jeg håber på er at Citizen måske selv gi´r
> to år, men der står ikke noget om det i brugsanvisningen... Nogen der

Det kan ikke passe, at dit citizenur allerede er gået i stykker (med mindre
du har brugt det til at slå søm i med ). Prøv at ring til den danske
importør, og få dem til at lave det. De plejer at stå meget bag deres
produkter.

Sælger Føtex dykkerure? - du godeste!

Sune

Fra : Michael Hansen

Dato : 03-08-03 18:51

> Det kan ikke passe, at dit citizenur allerede er gået i stykker

Jo jo, den er go´ nok! Dybdemåleren virker altså ik´

>(med mindre du har brugt det til at slå søm i med ).

Må man ik´ det? Det har ellers størrelsen til det Det forklarer jo
en del..

>Prøv at ring til den danske importør, og få dem til at lave det. De
plejer at stå meget bag deres produkter.

OK, det er da et forsøg værd at høre dem ad...

> Sælger Føtex dykkerure? - du godeste!

Jeps, de havde et eller andet udsalg i Føtex i Storcenter Nord/Århus i
forbindelse efterårsferien 2001. Det kostede 1500,- så i et anfald af
trang til at bruge penge købte jeg et. Generelt tror jeg nu ikke de
sælger dykkerure.

Tak for svaret!

Mvh.
Michael

Fra : Sune

Dato : 03-08-03 19:04

> Jo jo, den er go´ nok! Dybdemåleren virker altså ik´

Check lige at det ikke er et ur med højdemåler du har købt

> Må man ik´ det? Det har ellers størrelsen til det Det forklarer jo
> en del..

Det kan godt være at vi lige skal arbejde lidt på hvad du skal sige til
Citizen, når du ringer dem op

Sune

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 03-08-03 19:48

Michael Hansen wrote:
>Det jeg håber på er at Citizen måske selv gi´r
> to år, men der står ikke noget om det i brugsanvisningen... Nogen der
> ved noget??

Jeg har 3 års garanti på mit.. men jeg har fået et garanti bevis med hvor
det står på..