Appleworks 6 brugerordbog
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 13-12-00 22:18

Nogen der har en forklaring på hvof min brugerordbog ikke vil "huske"
ord længere? Der er tilsyneladende ikke noget galt med filen.
Jeg kan derimod godt gå ind i Rediger Brugerordbog og tilføje/slette
ord.

Appleworks prefs. og brugerordbogen er begge blevet slettet en gang.

Har I ikke lige en go' ide (udover geninstallering) for 3.g's opgaven
begyndte idag, så jeg syn's ik' lige jeg har tid til at lege alt for
meget.

MVH ANR

"You're damned if you do, and you're damned if you don't!"
- Bart Simpson

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 14:57

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 14-12-00 14:57

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> AW's brugerordbog kan kun rumme et begrænset antal ord, såvidt jeg
> husker et sted mellem 1000 og 2000 ord.

Desværre gør det ingen forskel om den indeholder ingen, 3-4 stykker
eller flere hundrede